![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Offroad renkaat 16" vanteilleOstetaan En ole itse maasturimiehiä, joten termit voi olla vähän hakusessa.Appiukko osti vanhan Toyota maasturin hirvimettälle. Nolosti vain maantiekumit alla. Sen verran katoin että autossa on lukkonavat ja kuusi pulttia. Nyt olisi hakusessa joko- pelkät kumit 16" vanteille, tai - mitkä tahansa renkaat autoon sopivalla kiinnityksellä. Tarkoitus ei ole ostaa mitä tahansa, vaan sellaiset isoharskaiset ja leveät joilla ei jää mutaan kiinni. Ei tarvi olla uudet muttei saa olla ikäloputkaan. Luulisi löytyvän tämän foorumin lukijoilta läjäpäin. ;-) Teen kaupat 10. elokuuta, joten ei hoppua. Tarjouksia saa laittaa tähän tai soittaa. Esa Junttila 040-5432957 Ostetaan |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mulla on tuommoset Insa special track renkaat pajerossa. Koko on 235/85-16, joten menee toyotankin vakiovanteelle hyvin. Varmasti pitää hyvin hirvimettässä. Nuo minun renkaat eivät ole myynnissä, mutta noi maksaa nykyään uutena 135e/kpl. Tai jotain sinne päin, halpoja kuitenkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 15" vanteille katuajo/sekaoffi renkaat! | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 18 | 20.07.2009 21:03 |
Ostettu 33" maastorenkaat 16" vanteille | Arska | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 26.04.2009 06:44 |
Ostetaan O:16" vanteille maastorenkaat | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 26.02.2009 10:05 |
Ostettu 16" vanteille kumit + beadlockit | Hannu_H | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.11.2008 21:54 |
Ostetaan Maastorenkaat 35"-44" 15" vanteille | valu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 28.05.2008 21:42 |