![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() mudzilla 33"+toyota vanne 8"Myydään käytetyt ja kuluneet, kyljet ok, on myös paikattu mutta pitävät ilmansa. Tällä hetkellä vanteella mut saa myös erikseen ostella hp. joku 350e tarjoilla voimitä vaan ni vastaan mitä vaan.. p.0500-568108 joo elikkä 13,5"leveys ja 15" vanneMyydään Viimeksi muokannut AxA : 09.07.2009 08:56 |
|
|||
|
|||
![]()
mä voisin noista maksaa 250
|
|
||||
|
||||
![]()
mikä leveys?
|
|||
|
|||
![]() mudzilla
koko on 33/13,5/15
|
|
|||
|
|||
![]()
260 e + rahti
|
|
|||
|
|||
![]()
voisin tulla kattoon niitä jos lähtee tolla 260
|
|
||||
|
||||
![]()
250€ ilman vanteita eikä tarvi lähettää
|
|||
|
|||
![]()
status?
|
|
|||
|
|||
![]() mutikat
jos hetki viä annetaan "taikinan" kohota...
|
|
|||
|
|||
![]()
missäs noi on olleet? toyotassa?
|
|
|||
|
|||
![]() renkaat
mulla ne oli Bläjän alla käytössä aiemmista en sano mitään ku en tiä
|
|
||||
|
||||
![]() renkaat
paljonko pintaa keskellä ja vanteen ET?
|
|
|||
|
|||
![]()
samaa vieä kyselisin kuin edeltävä...
|
|
|||
|
|||
![]() mutikat
joo taas paikan päällä, eli kahdessa on n. sentti ja toisessa parissa n. 1/2cm ei ole mikään tarkka joka kohdassa kumpaankaan suuntaan... olikohan se ET lähellä 0
|
|
||||
|
||||
![]()
Ettei vaan olis et -20
|
|||
|
|||
![]() ET
moro taas, saattaa muuten hyvinkin olla se ET -20
|
|
||||
|
||||
![]()
300e+postikulut
|
|
|||
|
|||
![]() mutikat
niin on nämä täällä viä, joku näistä viestitteli taannoin mutta eihän siitä mitään tullu.. lehmä(poika halus kans jnotain kirjottaa..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() !!!
Mulle kelpaa vanteet, jos joku haluu renkaat...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
mulle kelpaa renkaat (halvalla?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() -OO-
Määkin noudan vanteet, ja otan viä renkaatkin päältä pois.
Ostetaan si toi paketti kimppaan...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
ja tavoittaa nunerosta 046-8968677
|
|
|||
|
|||
![]() mutikat
joo onhan ne erelleen tossa meiän tallis
|
|
|||
|
|||
![]() mutsillat + vanteet
joo nyt näyttää siltä että näille tuli lähtö kohti järvenpäätä, anteeks sille kenelle lupasin pitää vanteita nyt nimittäin menevät molemmat samalla :=)
|
|
||||
|
||||
![]()
No voi hö, aina ei voi voittaa...
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty MAXXIS MUDZILLA 37 x 13.5 15" | RANTSU | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 07.08.2009 20:06 |
Myydään Mudzilla 33"/13.5"/15" | Jande | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 17.03.2009 19:21 |
Myyty 5 kpl 8*15" vanne, 5,5"*5 jako(Suzuki, Niva, Uaz...) | -P- | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 03.12.2008 17:25 |
8" vai 10" vanne 38/13/15 renkaalle | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.11.2008 17:06 |
Myyty 37" maxxis mudzilla | Killer-Wo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 29.08.2008 09:22 |