![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Puoliovien maalausInnostuin rakentamaan puoliovia Wrangleriin. Ovet on valmiit ja maalaus olisi edesssä. Haluaisin maalata originaaliväriseksi. Auton maalausjutut on minulle uusia, joten kysymyksiä pukkaa. Ovet on tehty paksusta alumiinilevystä. 1. Olen kuullut, että metallihohtovärit on nykyään vesipohjaisia ja vesimaalit ovat vaikeita maalata. Onko näin? 2. Mistä maalia kannattaa lähteä ostamaan pääkaupunkiseudulla. 3. Kaiketi tarvitaan pohjamaali, väri ja pintalakka? 4. Onko minulla edes teoriassa mahdollisuus onnistua?
|
||||
|
||||
![]()
1 vesiohenteisia ovat ja puhdistus tarkempaa
2 tuosta en tiiä 3 alumiinille oma pohjamaali. joissain väreissä pitää olla oikea pohjaväri jottei sävyeroja tulisi. Lakkahan on liukkaritavaraa 4 Teoriassa kyllä ja käytännössäkin ehkä kyllä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() 2. ??? 3. Alumiinille sopiva pohjaväri, metallimassa ja kirkaslakka 4. On varmasti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mattapinnan maalaus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 04.05.2009 08:54 |
maalaus. | tpi57 | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.03.2007 16:55 |
Bj:n maalaus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.06.2006 23:34 | |
puoliovien kahvat/salvat | tare | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.03.2004 20:21 |
Maalaus | Yleiset | 0 | 05.09.2003 07:00 |