Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.09.2004, 17:45
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.732
Perusasetus

Lj:n tekniikkapäivitykset


Nyt tuntuu olevan yleisenä suuntauksena, että LJ alkaa yleistymään maastopelinä. Ensin otetaan puoli miljoonaa ajetuista nokivasaroista kaikki irti nostamalla ahdot tappiin ja säätämällä syötöt kaakkoon. Sitten päästäänkin moottorin vaihtohommiin.

Villi huhu kertoo, että nyt on eteläisessä Suomessa tulollaan (vanhojen lisäksi) useampi moottoripäivitys. Yksi chevyn V6 taitaa olla varma tapaus, yksi Rangen pata(tai koko tekniikka) ja ihmeellisiä puheita kolmelitraisista tojoturbodieseleistä ja jopa nelilitraisista japanialumiinikaseista.

Itse pääsin avaamaan pelin tehoja laskevalla päivityksellä. 2L-T vaihtui 2L-koneeseen. Ja ihmetys oli suuri kun loppuunajetun turbokoneen Woima oli hiipunut niin, että parisataa ajettu Hiace kulkee kovempaa! Totuuden nimissä täytyy sanoa, että yläkierrosten vääntöä menetettiin, mutta muuta eroa ei n. 32" renkailla huomaa. 2L on, ihme kyllä paljon kierrosherkempi kone. Tämän huomaa varsinkin pikkupuolella ajaessa.

2L käy suoraan Lj:n keulille. Vanhasta 2L-T:stä piti ottaa vain öljypohja ja sihti, tehostimen pumppu, hihnapyörä ja jalka sekä ylävesiletku/täyttökorkki-härpätin.

Miten muut tekniikkapäivitykset vaikuttavat Lj:n menoon?

Tuntuu hyvältä, mutta näyttää pahalta...
www.alanmiehet.com

__________________
www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:31 (GMT +2).