Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.03.2009, 06:24
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Miten alkuun

Moi,

kysyisin että missä voisi aloitella offi harrastusta, kursseja, helppoja ratoja, ym?

t: Raine

Vastaa lainaten
Vanha 15.03.2009, 08:30
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Riippuu paljolti asuinpaikastasi

Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 15.03.2009 08:31 Perustelu: Fckn typo
Vastaa lainaten
Vanha 15.03.2009, 08:53
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Perusasetus

juu, riippuu täysin asuinpaikasta. katsoo tapahtumat osiosta, missä lähistöllä ajellaan ja ottaa yhteyttä ja mukaan vaan. hyvin ihmiset ottaa uudet mukaan ja antaa kyllä vinkkejä ja apua.
Vastaa lainaten
Vanha 15.03.2009, 09:12
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Perusasetus

Jos olet Hämeen alueelta niin kurkkaapa sivua www.maastoautoclubi.fi ja soitat vaikka allekirjoittaneelle 040-4871085 niin katsotaan harrastus alkuun!

Eipähän aloittaminen sinänsä ihmeellisiä vaadi. Kaluston ja laillisen ajopaikan. Kalustosta riippuen sitten millaisiin paikkoihin menee. Kaveri olisi ok olla (autollinen tai traktorillinen) jos ei ole mahdollisuuksia muuten saada itseään irti jumitilanteista. Porukalla tää on muutenkin mukavampaa!
Vanha 15.03.2009, 12:26
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

alkuun

Asun Helsingissä ja Tapiolan UA:lla on harjoitelualue Espoossa, mutta ymmärtääkseni siellä ei ole helppoja, aloittelijalle sopivia ratoja. Hämeeseen Hämeenlinnan seudulle on kohtuullinen tunnin ajomatka.

Vastaa lainaten
Vanha 15.03.2009, 12:30
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Asun Helsingissä ja Tapiolan UA:lla on harjoitelualue Espoossa, mutta ymmärtääkseni siellä ei ole helppoja, aloittelijalle sopivia ratoja. Hämeeseen Hämeenlinnan seudulle on kohtuullinen tunnin ajomatka.

No on siellä Kulmakorvessa Ismon tekemiä vakioautoreittejä!! Itse se ajelee melko vakiolla XJ:llä (Cherokee) jossa ei ole lukkoja ollenkaan!!! Sinne vaan Ismon perään ja autatte toisianne kun jumittaa, joku päivä tulen letkaan mukaan itsekkin tolla mun melko vakiolla MJ:llä (Comanche)!!
Vastaa lainaten
Vanha 15.03.2009, 12:39
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Perusasetus

Kyllä kulmakorvessa pärjää ihan hyvin vakiommallakin autolla. Itsellänikin on parintuuman korotuksella XJ-Cherokee ja eilen oli renkaina Hakkapeliitan 10, silti eteni yllätävänkin hyvin. Pikku osumia tuli, mutta sen ei anneta menoa haitata, niiltäkin olis toki välttynyt jos olis hiukan enemmän keskittynyt ajamiseen rauhallisemmin. Mulla on toi autokin hiukan "outo" ajettavaksi maastoissa kun oli ensinmmäinen kerta ko. autolla liikenteessä maastossa.. Mukaan vaan kyllä siellä saa hyviä neuvoja ja apua tarvittaessa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ-40 Avo ja miten??? elhapero Tekniikka & Jutustelu 31 06.06.2013 23:54
miten alkuun.. Tekniikka & Jutustelu 10 26.04.2013 20:38
miten voiolla????? ed Chit-Chat 12 08.02.2009 14:42
Hj:61 :seen Alavääntöä. MITEN? Heikki L Tekniikka & Jutustelu 14 07.08.2007 05:05
miten tää toimii toppa Chit-Chat 6 05.04.2005 23:05

Sivu luotu: 18:31 (GMT +2).