Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.02.2009, 11:22
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Toimisiko tälläinen jousitus??


Tuli viikon loppuna purettua takapakat cherokeestä irti ja toiselta pulelta oli latia poikki. Norra olis kuitenkin ehjä niin suunnittelin et jos laittais
tohon kierre jouset ja rakentelis jonkunlaisen tuennan sekä jättäis norran niin ois vielä katulaillinenkin.

Jeeppi jäi nyt viikoksi pukkien päälle ja ois nyt viikko aikaa funtsailla et mitä ton kanssa tekis.

Voi olla että en ole mailman paras piirtäjä.



Eli toimisko tälleen? Panhardi tohon tulis kanssa mut tartteeko viel jonkunlaisen ylätukivarren vai riittäskö tuo jousi lati siinä hommassa?

Helpoimmalla pääsis tietty kun hommais uudet pakat mut saisko tästä tehyä vielä paremman?
Mielipiteitä ja ratkaisuja saa esittää..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.02.2009, 11:33
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Tuo yksinäinen norra ei tue riittävästi akselin pyörimistä eli kuvan mukainen rakennelma ei toimi.

Jousitustyypin vaihto on ollut jo vuosia laillista, muutoskatsastuksen piiriin kuuluvaa puuhastelua. Eli heitä viimeisimmätkin rippeet vankkurinjousista hevonjontkaan ja ylätukivarret + panhardi kiinni niin hyvä tuppaa tulemaan.

Vielä jos rakennat tukivarsiin riittävästi kulmaeroa eli W-muotoon ylhäältä katsottuna niin panhardinkin on turha.
Ainoa "vaikeus" on löytää sopivat tehdasvalmisteiset tukivarret, sen laki vaatii. Kiinnikkeet saa itse tehdä.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.02.2009, 12:01
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Tuo yksinäinen norra ei tue riittävästi akselin pyörimistä eli kuvan mukainen rakennelma ei toimi.

Jousitustyypin vaihto on ollut jo vuosia laillista, muutoskatsastuksen piiriin kuuluvaa puuhastelua. Eli heitä viimeisimmätkin rippeet vankkurinjousista hevonjontkaan ja ylätukivarret + panhardi kiinni niin hyvä tuppaa tulemaan.

Vielä jos rakennat tukivarsiin riittävästi kulmaeroa eli W-muotoon ylhäältä katsottuna niin panhardinkin on turha.
Ainoa "vaikeus" on löytää sopivat tehdasvalmisteiset tukivarret, sen laki vaatii. Kiinnikkeet saa itse tehdä.
Eikös noiden tukivarsien pitäis olla vielä painavammasta autosta? Kokonais massaako verrataan? Millä todistetaan tukivarsien alkuperä?

Käsitykseni asiasta on ollut se että noiden tukivarsien ei tartte olla tehdastekoisia jos norra säilytetään... Pitääkö paikkaansa?

Voiskos nuo ylätukivarret lähteä akselin keskeltä ja tulla reunoille runkoon kiinni (v) Suorien alatukivarsien kanssa?

Kiitos tosi nopeasta vastauksesta!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.02.2009, 12:13
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Rice Näytä viesti
Käsitykseni asiasta on ollut se että noiden tukivarsien ei tartte olla tehdastekoisia jos norra säilytetään... Pitääkö paikkaansa?
Enpä tiedä meneekö enää nykyään konttorilla läpi. Joskus noita on kai tehty.

Lainaus:
Voiskos nuo ylätukivarret lähteä akselin keskeltä ja tulla reunoille runkoon kiinni (v) Suorien alatukivarsien kanssa?
Voisi.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.02.2009, 12:22
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Enpä tiedä meneekö enää nykyään konttorilla läpi. Joskus noita on kai tehty.


Voisi.
Pitäis melkeen käydä tiedustelemassa konttorilla..

Mitä oon kattellu ni muut on laittanu noita hdj:n tukivarsia esim. bj:hin mut riittääkö niissä kantavuus norsu jeeppiin?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.02.2009, 12:30
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

Eikös tuo ole niikun traction bar, saahan se olla itse tehty. Jousipakka kannattaa varmaan keventää katsastuksen jälkeen.
Suosittelen kyllä käyttämään ajan ja energian tehdastekoisten tukivarsien laittoon, niin ei tarvi tehdä sitte enään uudestaan.
Katsastukseen tukivarsien kantavuudesta hyvä todistus on sen auton rekisteriote, mistä ne on peräisin. Jos se on saatavilla.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.02.2009, 12:45
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja luppakorva Näytä viesti
Eikös tuo ole niikun traction bar, saahan se olla itse tehty. Jousipakka kannattaa varmaan keventää katsastuksen jälkeen.
Suosittelen kyllä käyttämään ajan ja energian tehdastekoisten tukivarsien laittoon, niin ei tarvi tehdä sitte enään uudestaan.
Katsastukseen tukivarsien kantavuudesta hyvä todistus on sen auton rekisteriote, mistä ne on peräisin. Jos se on saatavilla.
Tätä minäkin muistelin. Tais olla et ei saa rajoittaa joustoa mut ei se kyllä ollu tarkoituksenakaan. Rahaakaan tähän ei pysty kauheesti sioittaan kun oon ollu nyt lomautettuna.

Sillä nuo oma tekoiset tuli mieleen kun ois tuota turvakaariputkea ja mielenkiintoa yrittää.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.02.2009, 12:57
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Rallieskortin takapäähän on iätajat tehty omatekosella nelilinkillä, norra jätetään vaan katastusmiehen iloksi. Niihinkin osaan katkastu norra toisesta päästä ja pantu rullien väliin liukuvaksi eli ei "haittaa" jousitusta juurikaan.
Jousituksen hoitaa iskaritolppa. Niissä on kyllä linkit suorassa ja panharti lisänä.

Maasturiin vois laittaa tankot just w-muotoon ja jättää sen panhartin pois.
Normi jousi sopivaan paikkaan lähelle norraa.

Leimasta menee läpi niin pitkään ku se norra on paikallaan, siis ne tangot.

Onkohan kukaan tehny tuommosta maastoajoneuvvoon ?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 09.02.2009, 13:15
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Rallieskortin takapäähän on iätajat tehty omatekosella nelilinkillä, norra jätetään vaan katastusmiehen iloksi. Niihinkin osaan katkastu norra toisesta päästä ja pantu rullien väliin liukuvaksi eli ei "haittaa" jousitusta juurikaan.
Jousituksen hoitaa iskaritolppa. Niissä on kyllä linkit suorassa ja panharti lisänä.

Maasturiin vois laittaa tankot just w-muotoon ja jättää sen panhartin pois.
Normi jousi sopivaan paikkaan lähelle norraa.

Leimasta menee läpi niin pitkään ku se norra on paikallaan, siis ne tangot.

Onkohan kukaan tehny tuommosta maastoajoneuvvoon ?
Onko tosa omatekoisessa ollu myös tukivarret omatekoisia? Jos ton norran kanssa onnistuis omatekoisilla osilla niin se helpottaisi vähän.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 09.02.2009, 16:00
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

Virallisesti tukivarret pitää olla tehdastekoiset. Joskus on kuulemma kuitenkin erittäin asiallisesti ja todistettavasti (lujuuslaskennat, hitsausluokat jne) riittävän kestävät omatekoiset tukivarretkin kelvanneet joillain konttoreilla.

Oliko tässä siis kyseessä joku vanha cherokee vai XJ?

Suosittelen lämpimästi menemään oman katsastajan puheille ja esittämään asian mahdollisimman perin pohjin. Sieltä se VIRALLINEN vastaus kuitenkin loppupelissä tulee, oli vastaus mieleinen eli ei.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 09.02.2009, 16:29
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Kelpaa nelilinkit omatekoset, ku on ne norrat paikallaan iliman mittään laskentoja. Nehän on vaan ns. lisätukina.
En oo VIRALLINEN millään mittakaavalla, mutta näin täällä.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 09.02.2009, 16:39
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Virallisesti tukivarret pitää olla tehdastekoiset. Joskus on kuulemma kuitenkin erittäin asiallisesti ja todistettavasti (lujuuslaskennat, hitsausluokat jne) riittävän kestävät omatekoiset tukivarretkin kelvanneet joillain konttoreilla.

Oliko tässä siis kyseessä joku vanha cherokee vai XJ?

Suosittelen lämpimästi menemään oman katsastajan puheille ja esittämään asian mahdollisimman perin pohjin. Sieltä se VIRALLINEN vastaus kuitenkin loppupelissä tulee, oli vastaus mieleinen eli ei.
Niinpä niin. Tää on se vanha cherokee eli sj korimallia vm79.

Minkälaisia/mistä ootte hommannu noitten tukitankojen päihin puslat? Olen ajatellu et tulis m16 pulteilla kii. onko ok?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 09.02.2009, 17:34
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.132
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep-Rice Näytä viesti
Pitäis melkeen käydä tiedustelemassa konttorilla..

Mitä oon kattellu ni muut on laittanu noita hdj:n tukivarsia esim. bj:hin mut riittääkö niissä kantavuus norsu jeeppiin?
HDJ:ssä muistaakseni taka-akselimassa 1750 kg, eli pitäis riittää myös FSJ:hin
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 09.02.2009, 18:47
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.887
Perusasetus

Kyllähän niissä HDJ:n tukivarsissa(...siis akseleissa) kantavuutta on ja on toimiva ripustus. Ihan voin kokemuksesta sanoa. Ja varmaan saa respectiäkin, kun sellasilla kertoo akselinsa tukeneen. Mutta jospa joku nyt kertoisi mistä sellaisia halvalla saa, siis aikuisten oikeasti halvalla? Jos joutuu maksamaan kymppejä kappaleelta, niin ei tule halpaa ripustusta millään.

Kaikilla ei vaan ole heittää kymppejä enempää koko ripustukseen, tai sitten se on pois jostain muusta tarpeellisesta

Parempi vaan koittaa selvittää minkälaisissa isoissa pakuissa olis sopivia varsia ja ettiä niitä purkamoilta. Sopivan pitkillä tukivarsilla saattaa tulla hyväkin
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 09.02.2009, 22:22
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

fsj:n akselimassat on 1600/1600 eli riittäis. Mutta se on selvä että halvalla ei selviä tosta kun tuskin noita hdj:n tukivarsia on vielä romukasat väärällään. Siinä voi tulla äkkiä toimiva lehtijousitus jopa halvemmaksi.

Se on laitettava varmaan lehtijouset kuntoon ja etsittävä sopivia palikoita ajan kanssa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 10.02.2009, 06:35
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Miulla on Bertassa vastaava systeemi ilmajousilla,muuten oisi tosi hyvä mutta 5 matikalla tuli hieman laskuvirhettä joten jousitus on optimaalinen n.4 t akseli painolle.

Ja siten vielä että siinä on traction bar tyyppinen ratkaisu.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 10.02.2009, 13:00
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Eihän sulla olis kuvia toteutuksesta? Paljonko nuo pussit maksoi ja millaiset paineilma vehkeet on niitten kaverina?
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 10.02.2009, 20:08
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Pussit maksoi muistaakseni 130-140 euroa kappale.Ja ovat 8 tuuman 2 palkeiset,eli liian isot,eli kovat.(jotkut 6 tuumaset oisi sopivammat,ja rullapalkeella)
Kompurana on joku kolmenkympin kompura joka taitaa olla kypsymään päin,eli aika vaihtaa uuteen.(kesti n.2.5 vuotta)

Lisäksi systeemissä on yksi magneettiventtili,takaiskuventtiili,pari mikrokytkintä,ja relemysteeri jonka tinasin yöllä joskus puoli kolme kasaan.

Eli homma toimii sellain että suunnilleen kerran päivässä,jos ei kuorma muutu,painaa nappulaa(ei sitä mitä mitä micael jakson) ,niin automatiikka säätää korkeuden kohdalleen.Ja tottakai on myös manuaalisäätö.

Synsteemi on ollut käytössä jotakuinkin 3.5 vuotta,ja ainoa ongelma on ollut nyt ilmennyt kompuran väsähdys,ja korkeuden säädön linkun jumiutuminen(alunperin ei ollut rasvanippaa).

Ja syy miksi ko systeemin rakensin oli se,että rautajouset oisi tulleet kalliimmiksi,ja olisivat jo todennäköisesti kuoleentuneet vaihtokuntoon.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 10.02.2009, 21:59
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Tukivarret


Lasketaanko tälläiset tehdastekoisiksi?
Noissa on säätövaraa ja löytyy ylä/ala versiot. Eivät kanita kun kiertyvät keskeltä.

http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=9306
__________________
Just do it

Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997
Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000
Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 11.02.2009, 06:54
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jappe Näytä viesti
Lasketaanko tälläiset tehdastekoisiksi?
Noissa on säätövaraa ja löytyy ylä/ala versiot. Eivät kanita kun kiertyvät keskeltä.

http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=9306
Eipä nuo kotikutoseltakaan näytä. Mut lueskelin tota pykälää ni tarvittaessa ois oltava valmistajan selvitys että offroad/rata osat on passelit myös tielle. Eli voi olla tulkinta eroja tässäkin.
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 11.02.2009, 06:58
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Pussit maksoi muistaakseni 130-140 euroa kappale.Ja ovat 8 tuuman 2 palkeiset,eli liian isot,eli kovat.(jotkut 6 tuumaset oisi sopivammat,ja rullapalkeella)
Kompurana on joku kolmenkympin kompura joka taitaa olla kypsymään päin,eli aika vaihtaa uuteen.(kesti n.2.5 vuotta)

Lisäksi systeemissä on yksi magneettiventtili,takaiskuventtiili,pari mikrokytkintä,ja relemysteeri jonka tinasin yöllä joskus puoli kolme kasaan.

Eli homma toimii sellain että suunnilleen kerran päivässä,jos ei kuorma muutu,painaa nappulaa(ei sitä mitä mitä micael jakson) ,niin automatiikka säätää korkeuden kohdalleen.Ja tottakai on myös manuaalisäätö.

Synsteemi on ollut käytössä jotakuinkin 3.5 vuotta,ja ainoa ongelma on ollut nyt ilmennyt kompuran väsähdys,ja korkeuden säädön linkun jumiutuminen(alunperin ei ollut rasvanippaa).

Ja syy miksi ko systeemin rakensin oli se,että rautajouset oisi tulleet kalliimmiksi,ja olisivat jo todennäköisesti kuoleentuneet vaihtokuntoon.
Mistä noita pusseja löysit tohon hintaan? Toi vois olla kyl ehjien väsyneiden lehtien kanssa hyvä systeemi.
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 11.02.2009, 10:18
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Raskaan kaluston varaosa liikkeestä.

Jos lisä jousia meinaat,niin 4 tuuman 3 palliset voisi olla suht sopivat.

Nostaa jo 3 barilla yli 400 kg.

Löytyy joko conttinentalin,tai firestonen luettelosta.

Nyt kun paina lama päälle,niin luulisi että myyjilläkin olisi aikaa tehdä hieman salapoliisi työtä.

Ja jos meinaa tehdä jotain ultimate offipeliä,niin sitten joutuu ehkä miettimään enemmän toteutusta,mutta käyttö peliin saa lisää kuormankantoa,ja jopa hieman maasto ominaisuuksia suht pienellä vaivalla.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 11.02.2009, 11:42
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

No niin itse tilasin kolmisen vuotta sitten Jenkeistä Skyjacker alustan, missä on latijouset edessä ja takana. Toimii erittäin hyvin maastossa ja maantiellä.

Joustot todella hyvät ja alusta on pehmeä ja miellyttävä ajaa.
Korotus oli 4"
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 11.02.2009, 19:31
Jeep-Rice Jeep-Rice ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.12.06
Sijainti: Karstula, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

Jotain tollasia pussukoita vois suunnitella ja tulis varmaan halvemmaksi kun nuo korotus latit jenkeistä tilattuna. Tästä ei todellakaan mitään älytöntä offipeliä saa eikä yritetäkkään vaan enemmänkin huonon mökkitien autoa jolla pystyis kuskaamaan jotain painavaa tarvittaessa mut ois ajettava myös tyhjillään. Sillä alko hieman nuo ilmajouset kiinnostaa.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 12.02.2009, 19:49
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Tollaset palkeiden speksit postasin tonne toisaalle joskus...

-max tilantarve halk:166mm
-alapään kiinnitys halk:130mm
-minimi mitta:144mm
-max korkeus:371mm
= iskun pituus:227mm
-ihanne korkeus:255mm
-pinta-ala:151cm3
-kantavuus:2bar=300kg,3bar=450kg,4=600,5=750,6=900, 7=1050kg
-repeämispaine:n.20bar
-jousen omapaino:2,235kg

...löytyy S&N oy:ltä rullapalje no PNP314410200,
verollinen netto hinta EURO 122,00/kpl, ja taitaa olla ihan varastokamaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tälläinen välitetty matkajuttu sam71 Tapahtumat 2 25.02.2007 15:35
kotikutoinen "Lumiketju", toimisiko? riude Tekniikka & Jutustelu 17 11.11.2006 13:27
hj 61:sen jousitus? Tekniikka & Jutustelu 9 17.12.2005 23:57
Toimisiko?? Moose Tekniikka & Jutustelu 3 13.06.2005 21:15
Rangen jousitus Tekniikka & Jutustelu 2 01.01.2004 13:12


Sivu luotu: 22:39 (GMT +2).