![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Toimiiko tehostin henkilöauton pumpulla?Simpukka on joku amerikkalainen ilmeisesti Blazerista: Pihalla makaa Mazda 626 -89 romu , riittääkö sen ohjaustehostimen pumppu tuolle simpukalle? Suzukiin tulossa.
|
|
|||
|
|||
![]()
veikkaisin että riittää, fleetsidessä mulla on hj,n pumppu ja gazissa orbitrolissa galantin pumppu ja molemmat pelaa hyvin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilematta tuskin voi sanoa varmasti, mutta Vanin simpukka ei ainakaan toiminut nissanin eikä mazdan pumpuilla omakohtaisesti kokeiltuna alle kolmentuhannen kierroksen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Olikos sulla minkäkokonen se pumpun käyttöpyörä?, eräässä rangessa oli liika pieni pyörä pumpulla ni siin oli semmonen vika ettei enää tehostanu ku oli pumpulla kovat kiekat. oon rakennellu 03vm- focuksen pumpulla ja chevyn simpukalla tehostuksen ohjaukseen ja komiasti pelaa, vaikkei se pumppu ole ku nyrkin kokonen..
|
|
||||
|
||||
![]()
Toinen oli isolla pyörällä, toinen pienellä- nissanin oli kai isolla pyörällä. Ei jaksa enää muistaa niin vanhoja, lempattiin kumminkin mäkeen molemmat nyrkinkokoset ja laitettiin ihan letukan pumppu, eivät älyttömiä maksa uutenakaan ja purkuosana saa puoli-ilmaiseksi. Kaupanpäälle voi hyvässä lykyssä saada letkut ja liittimetkin suoraan bolt-on. Kyllä sen aikansa painimalla saa japsipumpunkin toimimaan, mutta aikaa ja tupakkaa voi palaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Nykyään on mulla fjssä jenkkimallin ohjaus aina rattiakselia myöten, mukava semmosella on kyllä vispata pikkusta rattia.. suosittelen kyllä jos tehostaa ohjauksen.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Henkilöauton osia | Rotta-Racing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.04.2009 14:26 |
Myyty Hydraulisylinteri käsitoimisella pumpulla | PL | O/M/V Muut | 7 | 29.09.2008 20:59 |
O.Henkilöauton peräkärry | T.T.T | O/M/V Muut | 3 | 19.04.2007 16:24 |
O ja M kesärenkaat (henkilöauton) | tonnisata | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 31.03.2007 00:00 |
M: Henkilöauton vanteita ja renkaita | PL | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 10.05.2006 05:21 |