![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lehti+kierrejousetMoro! Onko kokemuksia löysistä lehtijousista lisättynä kierrejousella? Ajatus olis laittaa hiluun ainoastaan Hiacen norrat ja jotkin sopivat kierrejouset, kuulostaako suunnitelma tyhmältä? Onko ideoita tai jopa kritiikkiä asian tiimoilta?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Asiaa on puitu monet kerrat ja kun selailet noita viestejä tonne alkupäähän niin sieltä löytyypi montakin topicia. Mut kerro vaan miten onnistuu koska asia kiinnostaa varmaan monia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mites akselin tuenta jos on vaan yksi lehti? Meneekö ässälle kaasua polkiessa? Tarviiko lisätuentaa?
|
|
|||
|
|||
![]()
mä en suostuis ainakaan omaan autoon noita kierrelehtijousi väsäyksiä laittamaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on ollu omassa väsyneitten lehtijousien apuna köykäset kierrejouset ja olen ollu tyytyväinen.
Omia lehtiä ei ole vähennetty vaan ovat normi pakat mutta aivan löysät. ![]() ######################### Tää on ihan helpporeitti. ######################### |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taitaa olla ainoa tojota missä on orgis-spoa, niin vaatii lisätukea. Oli toi tuki kerran irti ja sillon oli melko vaikee pysyä tiellä yli kahdeksassakympissä. Tuntuu hyvältä, mutta näyttää pahalta... www.alanmiehet.com |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on jätetty se etupään tanko rakentelun yhteydessä kokonaan pois,tuli uusi ranghon lattasarja.
en ole löytänyt mitään tarvetta laittaa tankoa takas. |
|
||||
|
||||
![]()
Joo tulin siihen tulokseen et en rupee räplää niitä kierrejousia sinne väliin kun ei löytys kummiskaan tarpeen pitkiä ja jäykkyys tarttis olla tietty oikea. Laitoin taakse Hiacen norrat ja kolme hilun lehteä. Eteen vielä sama konsti. Sit pajeron simpukka ja se hienosäädetty etuakseli paikalleen ja eikun hiekkapuhallukseen!
Koitan saada projektikuvia, jos jotakuta kiinnostaa. |
|
|||
|
|||
![]()
juu ainahan noi projektikuvat kiinnostaa kaikkia,harmittaa kun itel niin huono kamera et ei viiti paljo räpsiä kuvia.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ehdottomasti kannattaa laittaa taka akselille trakki hitsaa banjon påålle n:15 cm korkeat korvat niihin sopiva reikä tapille siitä pitkä tanko korin takana olevaan poikkipalkkiin,jossa on valmis reikä,eihän perä rytkytä isoillakaan renkailla,esim paksussa nuoska lumessa,koettu on.
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Difflock lehti | james_III | Linkit | 2 | 08.03.2008 11:48 |
Hyvä lehti hakusessa | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 12.01.2007 20:04 |
4*4 lehti ? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.02.2006 12:01 |
LRO Lehti | rm67 | Chit-Chat | 11 | 15.01.2006 16:41 |
lehti jousen kiinnike | hietsu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.12.2004 17:32 |