![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Broncon peristäKäytiin tutkailemassa yhtä 80 lukulaista ronttia. Sieltä kurkkas vastaan tämmönen etuperä: ![]() ![]() ![]() Mikäs se tommonen säksätin sitten on? Ja mikä tärkeintä. Kuinka kestää verratuna esim. danan 44:seen. Eli mahtaisko porsia helposti 35:lla jokka siihen oli leimattu. Hyvää tuossa oli etupäässä kierrejouset. Jossakin keskustelussa täällä KooPee kirjotteli, Danan 44:nen ois kans yks vaihtoehto näiden alla. Toi ei oo dana. Sem verta ittekin tunnen. Tää voortti on 351 koneella. Taka perä perä näytti tämmöseltä: ![]() Tuo ois mun mielestä Voorin oma 9.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
toyota peristä | Mhilux | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.06.2007 07:35 |
Faktaa ja fiktiota LJ:n peristä? | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.03.2007 19:57 |
Pajeron peristä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.04.2006 21:43 |
Kyssäri peristä. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.02.2006 19:32 | |
rangen peristä ja nc 50 :sestä kyseleisin.. | ozi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.06.2005 16:56 |