![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Rangen kaasarien alipaineletkut...Muistasko joku R-Friend miten ja mihin menee vanhan Raakun kaasarien imusarjan puoleiselta laipalta ylöspäin sojottavat alipaine (?) kanavat / letkut yhteen ja johonkin... ko ? röpötiröpötitänks
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jakajan alipainekelloon. Riippuu jakajan tyypistä eli onko yhden vai kahden letkulähdön alipainekello. Näin ollen jos on yksi lähtö niin toinen vaan tulpaten imusarjasta. Jos löytyy jakajan sarjanumero (41*** kärjellinen) tai (42*** kärjetön) niin pääsee äkkiä jäljille alipainekellon tyypistä.
Joissain alipainekelloissa toinen alipainelähtö pitää olla jakajassa tulpattuna ja se toimii vain yhdellä alipaineimulla riippumatta imusarjan letkulähdöistä. Eipä tätä enää sekavammin... Niin ja mikä tässä tapauksessa on vanha auto, 70- eli 80-luku? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ehkä -76
tässä tulee jakajalle alipaine jostain ilmanputsarikotelon takaa,,, tarvii purkaa lisää,,,
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Olisko net net huohotusletkut?
Jos, niin menevät vain sinne rungon viereen, simpukan eteen. Roikkuvat vapaasti siellä päästäen huurut pihalle. ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 21.10.2008 21:14 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Niin tuo vuosimalli vaan siitä, että jos oikein haluaa hifistellä niin kaivaa moottorinumerosta sen kirjaimen -engine number suffix identification-. Sillä näkee taasen minkä numeron jakaja pitäisi moottorityypin perusteella olla. Monestihan vaan jakajat ja moottorit eivät seuraa toisiaan ja sitten voi joutua tappelemaan sytytysennakoiden, tyhjäkäyntien, päästöjen yms. kanssa. Oho, meni vähän OT:ksi
Omassa kiukaassa tulee myös kaksi letkua ilmanpuhdistinkotelosta, mutta toinen menee imusarjaan ja toinen imuilman lämmityshämminkiin. Jos kärsii udella niin mihin menee tuossa kuvassa näkyvä alipaineletkun haaroitus? Toinen pää jakajalle ja toinen ?? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Haaroitus menee alipainemittarille.
Kuva on muuten -76 Rangesta. Jakajalla kaksi alipaineletkua, molemminpuolin säätäjää.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Peen selityksen mukaan ymmärtäisin arvailun aiheena olevan noi venakopille menevät huohotusputket? Mutta nehän on selkeästi suuremmat kuin nuo muut. Sitten sieltä ilmanputsarikotelon alta lähtee keskilukolle alipaineletku.
Mulla ei muistaakseni ole noita kaasareista ulkoilmaan huohotusputkia ollenkaan. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuvat on hyviä, niistä löytää aina jotain mielenkiintoista, eikä malta olla utelematta laturin päässä olevan "hyrrän" (liekö lämppärin puhaltimen ex-kiekko) tarinaa. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tarvisko joku 3.5L V8 kaasarien tivarisarjaa?
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
onks tiivistesarja tyyris ?
alipaineet ok, ne on kalvojen huohotukset joita kyselin, ja jakajan alipaine tulee jostain ilmanputsarin alta/takaa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään rangen vm 2,4 td moottori ja ostetaan rangen automaattiloota. | sössö84 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.09.2008 11:22 |
M: Rangen kaasarien tivarisarja, | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 04.01.2008 21:38 |
M: Rangen kaasarien tivari sarja, pa. tankki... | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 28.06.2007 08:21 |
Rankun kaasarien huoltopulju Tampereella? | MudJugi | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.11.2005 16:42 |
Rangen alipaineletkut sekaisin. | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.06.2005 04:58 |