Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.10.2008, 20:41
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Perusasetus

Sähkövinssi ????

Onko kellään kokemusta Heinolan auto ja traktorin myymästä 12v vinssistä malli sv8-29

Viimeksi muokannut sumpe : 09.10.2008 20:53
Vastaa lainaten
Vanha 10.10.2008, 18:13
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Perusasetus

no sanotaanko nyt taas kerran oma mielipide tästä.vaikka tästä tulee paskaa niskaan kuitenkin. siis ei ole kokemusta.

mutta mielummin itse olisin ilman vinssiä vaikka vuoden ja sitten ostaisin laatuvinssin.en tarkoita siis laatuvinssillä t-max, tml yms.

vaan pistäisin muutaman satkun ylimäärästä ja ostasin vaikka warn,tabor(ainakin laadukkaan olonen kun tutkii), ramsey.

kun tutkii jotain t-maxia niin aika himmeli sekin on. kyllä aina joku sitten pois vinssaa jos kiinni jää.kyllähän sen ymmärtää ettei kaikilla ole rahaa harrastukseen laittaa mutta. eikös se niin ole ettei köyhän ole varaa ostaa halpaa. ja sitten jos liikkuu yksin niin eikö se ole entistä täkrämpää että on laadukas vinssi.itse halpikseen kerran erehtynyt, toista ei tule!
Vastaa lainaten
Vanha 10.10.2008, 19:03
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Jokusen hetken olen nyt seuraillut näitä "Vinssi" topicceja ja tullut siihen tulokseen että jos joku kysyy et mikä vinssi on paras niin eri vastauksia tulee yhtä monta kuin palstalla on käyttäjiä..Halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan. Se on kyllä karu fakta et jos olet yksin liikkeellä ja jäät jumiin, puhelimesta loppuu virta ym niin kyllä silloin saa olla tyytyväinen että on maksanut vinssistä sen muutaman satasen enemmän ja panostanut laatuun kuin et ois joku halpis kela keulilla ja itku tulee ku ei olekaan teltaa mukana ja menovesi loppuu,ni sinnehän jäät..Mutta jokainen saa ostaa minkä haluaa ja mihin rahat riittää..Kai tää nyt sit ees vähän oli asian tiimoilla..kiitos ja kuitti

Nimimerkki: Vinssitön

Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 10.10.2008 19:04 Perustelu: Pahoittelut kirjoitus virheistä
Vastaa lainaten
Vanha 10.10.2008, 19:26
jiikoo jiikoo ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 20.01.08
Sijainti: vihtijärvi
Smile

halpis on aina halpis

anttilasta saa anttilan vehkeitä ja kunnon vinssejä asia hintaan offivarusteesta.kysy koopeetä
Vastaa lainaten
Vanha 11.10.2008, 18:55
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Perusasetus

Olkoonkin alan myymälät parhaat osto paikat mut minusta 540€ ei ole ihan halpis ja tiedot masiinasta on ihan hyvät.TML ew8500 näyttäis olevan vastaava ja maksaa muutaman kympin enemmän

Viimeksi muokannut sumpe : 11.10.2008 20:08
Vastaa lainaten
Vanha 11.10.2008, 19:33
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Onko kellään kokemusta Heinolan auto ja traktorin myymästä 12v vinssistä malli sv8-29

ilmeisesti takuu on olemassa,joten itse todennäköisesti ostaisin ja jos hajoo ni sit takuun piikkiin uus/rahat takas ja sit kokeilisin jotain muuta kalliimpaa/halvempaa..

Mut täähän on vaan minun mielipide

Tuolla on suht samanmoinen mut vaijeri on hiukan paksumpi ja vetokykyä luvataan enemmän ja hintaa on vähemmän,,itse olen harkinnut tuota
http://www.meronet.com/catalog/produ...roducts_id=484

Viimeksi muokannut Rotta-Racing : 11.10.2008 19:35
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Sähkövinssi Valko-bandiitti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 12.09.2008 17:40
o:sähkövinssi 12V puananen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 08.07.2007 15:11
O: sähkövinssi JER81 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 06.07.2007 06:59
O: 24v sähkövinssi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.02.2007 08:31
M:SÄHKÖVINSSI sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 26.07.2006 08:40

Sivu luotu: 02:57 (GMT +2).