![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mitähän vikaa lock rightissa ?Niin taka-akselin lockright "paukkaa" tai "naksuu" koko ajan kun ajelin maantiellä sellain tasa kaasulla n.80.90km/h nopeutta ja kun sitten rupes vedättämään niin naksu vähän aikaa ja sit hävis. Ja välillä tuntu et se lukko kytki vasenta ja oikeaa vetaria vuorotellen. ![]() ![]() -Sako-
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
||||
|
||||
![]()
Oisko ristitappi paskana?
Ei oo kyllä oikeesti mitää hajua, mutua vaan. Ristitappihan sieltä yleensä taitaa mennä? |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ainakin aussilukko on paukuttanut alusta asti noin 3 vuotta.Yhet välitykset toisena vuanna piti rikkoa ennen kuin tappi poikkes.Ja siirrytiin sitten ARBiin
|
|
||||
|
||||
![]()
Ristitappi...? mut sehän on aika paksua tavaraa.
Viime vuonna kun laitoin se lukon, niin ei se tuollasta ääntä pitänyt maantiellä, ainoastaan napsahti kun se kytkeyty.
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
|||
|
|||
![]()
Onko akseliputki suora? Vetarit suorat? Renkaitten ilmanpaineet=eri paineet eri kehät. sama kun kaartais koko ajan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli sama ongelma joskus aikoinaan.ja ton asvaltilla paukuttelun lisäksi ei pitäny mettässä.mulla vika korjaantui sillä että vaihdoin väkevämmät jouset sinne lok raittiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei se ristitappi ehkä kuitenkaan, mut oon törmänny tapaukseen missä noi pienet tapit katkeili toistuvasti. Oli juur Suzukin Lock-Right lukko kyseessä. Epäilisin et ongelma tulee juur Suzukissa, kun pienen lukkoyksikön koon takia tapitkin jää tosi pieniksi. En ole kuullut samoista ongelmista Dana44:n kanssa. Kaveri teki vahvemmat tapit jostain tuurnasta pätkimällä, jonka jälkeen on kestänyt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei niitten välitappien kuulu ottaa mitään voimia vastaan ja ne hajoaa sen takia että on liikaa väljää. Poskipyörät lähemmäs toisiaan niin murheet poistuu.
|