![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() 89 xj vihdoineli ostin pe -89 4.0 man. cherokeen. onko c klipsi perä ku kai vaihtu 89? mitkä välitykset? kun poistan ilmastoinnin (ei toimi) ni mites lämppärin kenno? kompuran tilalle ajattelin nostaa laturin ku on melkee lätäkössä valmiiksi. tulossa kaikkea kunhan hanuri kestää harrastaa!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
edit: jaah tuota nuin hetkinen.. taisi iskeä astetta pahempi ajatuskatko, eiköhän tuossa kuitenkin ole pidemmät välitykset kuin tomaatissa -> taisi olla 3.07:t manuaaliaskilla.
Lämppäri toimii ihan normaalisti vaikka revit ilmastoinnin pois. Ei pitäisi olla c- klippejä taka-aksulassa kun on vm.'89 ('90-> c-klipillisiä), jos en aivan väärin muista niin välitykset 4-litran manuaaleissa on enimmäkseen olleet 4.11 Viimeksi muokannut Timo_L : 02.06.2008 00:06 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
joo se 4.11 on dieseleissä ja ne kai aina man. aika pitkiltä tuntu jo vakio renkailla.
pientä koeponnistusta ja takapuskuri melkein irti! eikö vakiossa ole mitään vetolenkkejä? (lievää ylimielisyyttä jeepiltä?) pitäs kulmaan lähtee mut mistä nykii jos (kun) jää kii? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
älä huoli niko kyllä me revitään sut suosta jollain kosntilla
![]() T:sami |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taakse kun haluaa vetopisteet niin tekee paksusta levystä (vaikka 8-10mm) vahvemmat kiinnikkeet puskurille, ja sitten siihen levyyn hitsaa koripalkin sisälle menevän "kielen" samoiten paksusta tavarasta ja siihen 3-4 reikää + hitsaa mutterit päälle oikeisiin kohtiin, tietysti samaan kohtaan missä koripalkissa on reiät. Sitten voi ruuvata pultit paikalleen pohjan puolelta ja johan pysyy tekele paikallaan. Eli lyhyemmin sanottuna samalla idealla kuin vetokoukku tulee kiinni. Noihin levyihin voi sitten kiinnittää vetolenkit. Muuten ei kestä pidemmän päälle jos yhtään meinaa johonkin joskus jäädä kiinni. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kulman Inhorealisti |