![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Eri välitykset perissäSemmoinen mietityttää, että mitkä ovat haitat ja hyödyt, jos laittaa etuperään hivenen nopeamman välityksen, kuin taakse. Eli Nivaan mietin eteen 4,1 ja taakse 4,3 välityksiä. Yberpitävällä alustallahan varmaan rasittaakin voimansiirtoa, mutta entäs sora ja muu maasto? Muita haittoja ja onko sanottavammin hyötyä moisesta ratkaisusta. Toisinpäin ei varmaankaan oo kovinkaan suotava ratkaisu... -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kääntyvyys paranee. Käytetty kikka foffi peleissä.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ittellä oli kemppilukon ja leimasetän takia takana 3.7 ja eessä 4.11. Aika venkula oli ajella nelikko päällä kun pyrki työntämään perää edelle koko ajan.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli Jeepissä 3,7 edessä ja 4,1 takana.Toimi kunnes takatasauspyörästö lakkasi olemasta...
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oisko niin, että suuremmilla renkailla tuo ero kertautuu ja rasitus pahenee voimansiirrossa...
Mimmoset kumit Jeepsterissä oli? -P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- |