Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.05.2003, 18:58
Nerd-O
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Rengastusta sun muuta


Dodiih. Hankinnassa Suzuki SJ-413JX, eli pitkän mallin samurai. Ei ole vielä omistuksessa, mutta ehkä kohta. Niva siis toistaiseksi unohdettu. Toinen maasturi ja ensimmäisen omistuksesta on aikaa, sen takia pihalla kuin lumiukko

Muistelisin että siinä on alla vakio koon renkaat ja totta kai alle pitää saada kunnon nakit Ajothan tulee olemaan varmaan 70% kaupungissa kehä 3 sisällä, 25% maantiellä ja loput 5% metsän puolella erilaisissa maastoissa. Joskus myöhemmin ehkä jopa jonkin asteen venäjän safari, jos vakiolla sinne uskaltaa mennä. Tuohon pitäisi sitten saada sovellettua sopivat nakit. Sukisuki on tällä hetkellä vakio ja en varmaan toistaiseksi sitä lähde korotteleen. Joten renkaat pitäisi pyöriä siis vakio autossa. 31" renkaat ei varmaan taida pyöriä?

Kattelin että eräs liike myisi seuraavanlaisia renkaita:

DUELER D693, maantie ja maastoajoon. Hinnasta ei ole mitään tietoa.


DUELER D694 ALL TERRAIN, sopii kait myöskin maastoon ja maantielle?

Mitähän mieltä porukka on tuollaisista? Kuvion perusteella kait tuo ylempi voisi olla parempi? All terrain renkaat ne ilmeisesti pitäisi olla, mutta ei tuon ylemmän ainakaan mainita olevan all terran rengas.

Tammiston Vianor myisi ilmeisesti myös maasturinrenkaita? Onkohan jotain hintatietoa mitä ne maksaa? Ei näytä olevan minkäänlaisia nettisivuja minkälaisia renkaita niiltä löytäis, myös hinnat uupuu. Muutoinkin näyttää aikas heikoilta nuo maasturin renkaiden saatavuus.

Ideahan olisi löytää renkaat joilla voi myös ajaa metsän puolella ja joilla voisi myös ajella talvella. Näin ei tarvis investoida kaksiin renkaisiin. Sit taas myöhemmin kun innostuu hommasta vielä enemmän niin aletaan korotteleen

Sit kun rengastus on kohdallaan pitäisi alkaa alustaa hieman suojaamaan niin uskaltaa jopa ajaa metsässä. Miten porukka on autojaan pohjasta suojannut? Meneekö siellä vain kyljissä putket vai onko porukka ihan kunnon suojalevyjä laittanut pohjaan?

Pitäiskö autossa (lähinnä sukisukissa) ottaa huomioon myös jotain muuta jos aloittelee noita offi hommia?

-On vain ihmisiä, joilla on neliveto ja ihmisiä, jotka eivät ole vielä sillä ajaneet

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Bensapaineensäädin plus muuta blenheim O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.11.2007 11:51
40" rengastusta Nerd-O Chit-Chat 2 24.10.2006 06:27
Kisojen rengastusta Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 2 29.09.2006 13:41
Järeämpää rengastusta Dodge Caliberiin JouniN Tekniikka & Jutustelu 18 27.08.2006 17:54
Jos ei muuta tekemistä. -juhani- Linkit 2 25.01.2006 21:37


Sivu luotu: 21:38 (GMT +2).