moro
allaoleviin G-mersun ongelmiin otetaan kommentteja mielellään vastaan:
1) mistä voisi löytyä/ostaa G:n etunavan vetoakselin päässä olevan erikoisuramutteriin sopiva avain?
(Ettei tarttisi itse alkaa kötösteleen)nyt tuntuu olevan etupyörän laakerissa enemmän kuin tarpeen välystä.
2) Jarrupolin menee pohjaan (lattiaan asti) kun sitä erittäin kovasti painaa, mutta jarrupaineet pysyvät jarrudynamometrissä vakiona / riittävänä. vaikka poljinta pumppaa useita kertoja, niin aina se rupeaa menemään lattiaan kun kovasti painaa. Jarrut kuitenkin ottavat hyvin.
=> pääsylinteri uusi, jarrunestettä ei vuoda ulospäin, ilmaa ei pitäisi olla järjestelmässä.
Jossakin MB:n "asiantuntija" tuumasi, että tämä on ominaisuus 80 luvun alun MB maastureissa, pakettiautoissa ja farmareissa.
3) löytyykö keltään G-mersuun -81 300GD etujarrusatulaa (vänkärin puoleinen) (nykyisestä yksi mäntä jumissa)
4) mikä on paras tapa korottaa G:tä. Itse ajattelin hitsata rungonpuolelle jousien korvakkojen alle sopivat palaset. Tuleeko 50 mm korotuksesta ongelmia kardaanien tai jarruletkujen pituuden riittävyyden kanssa
G-wagen