![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() pari maanantai kevennystäBlondi ohitteli holtittomasti Tampereen moottoritiellä ja eikös kohta alkanut sinistä vilkkua taustapeilissä. Poliisi kehoitti blondia siirtymään tien poskeen ja kysyi ajokorttia. Blondi katseli poliisia hämmästyneenä ja kysyi mitähän herra mahtoi tarkoittaa. - No onko teillä mitään millä voisitte todistaa henkilöllisyytenne? Blondi kaiveli käsilaukkuaan ja otti esiin taskupeilin, katsahti siihen ja totesi: - Juu, kyllä se minä olen. - Jaahas, näyttäkääpä tänne, murahti paskalakki, katseli peiliä hetken ja tokaisi: - Olisit heti sanonut että olet poliisi, ettei olisi tarvinnut pysäyttää. -------------------------------------------------------------------------------- Murhasta tuomittu mies pakeni vankilasta 25 vuoden vankina olon jälkeen. Pakomatkalla hän murtautui erääseen taloon, jossa hän otti vangiksi nuorenparin. Hän sitoi miehen tuoliin ja naisen sänkyyn. Sitten hän meni naisen viereen, ja sidottu aviomies katsoi kun karkuri suuteli naista kaulalle. Yht'äkkiä mies nousi ja poistui huoneesta. Sidottu aviomies kuiskasi vaimolleen: " Kulta, tuo mies ei ole nähnyt naista vuosiin, näin hänen suutelevan kaulaasi. Taidan tietää, mitä hän haluaa. Anna hänelle, mitä hän haluaa ja älä suututa häntä. Meidän elämämme riippuu siitä. Ole vahva, ja rakastan sinua!" Vaimo katsoi mieheensä, ja kuiskasi takaisin: "Kultaseni, olen helpottunut, että ajattelet noin. Ja olet oikeassa, hän ei ole nähnyt naista vuosiin, mutta hän ei suudellut kaulaani... hän kuiskasi minulle korvaani. Hän kehui sinua todella komeaksi ja kysyi onko meillä kylppärissä vaseliinia. Ole vahva, ja rakastan sinua!" -^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^- <bono length="190" weight="100"> **<email> -bono-@city.fi </email> </bono>
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m: LJ/RJ takalavalo pari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 12.04.2008 10:35 | |
hj:n kevennystä | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.07.2007 18:47 |
Totuuksia!! (kevennystä päivään) | SoSo | Chit-Chat | 1 | 27.09.2006 03:16 |
Pari perusjuttua sj-410/413:sta | Tekniikka & Jutustelu | 64 | 19.11.2005 20:28 | |
Pari mp3:sta | clown | MP3 | 4 | 21.07.2005 15:23 |