Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Tuskan Parahdus - The True Stories
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tuskan Parahdus - The True Stories Tuska's Stories About Real Life

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.05.2002, 19:00
tuska
Guest

Perusasetus

Mopoilijan rikollisuran alku

Lähdin aamulla viiden aikaan töihin, perusvitutus päällä, kuten tapana on. Vitutustasoa laski vähän se, ettei mun tarvinnut itse ajaa, vaan pääsin työkaverin kyydissä. Jokseenkin ystävällisenä persoonana annoin oman ajoneuvoni naisen käyttöön (nainen ratissa = ajoneuvo ilman kuljettajaa). Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että vitutuskäyrä olisi pysynyt sopivan alhaalla koko päivän, vaan se lähti jyrkkään nousuun noin kello 08.45, kun sain puhelinsoiton.

"Moi." kuului puhelimesta.
"Moi."
"Haluutko kuulla hyvän jutun?"
"No kerro." vastasin ja ajattelin että nyt saa kuulla jonkin hyvän vitsin, jota tosin suuresti epäilin.
"Skootteri ajoi mun päälle."
"No mitäs hyvää siinä nyt on?" kyselin ihmeissäni.
"No kun mä olin ajamassa autolla..."
"TÄH? Tuliko se oikeelta vai vasemmalta?!" kysyin samalla kun mielessä pyöri vain ajatus 'voi vittu mun auto, voi vittu mun auto...'

Lypsämällä sain selville että se oli sen saatanan mopedistin vika. Se oli kaasutellut jostain kevyenliikenteen väylältä suoraan vasempaan etukulmaan. Vitun dummy, ei se olis saanut edes ajella siellä. Tollaset stupidon pitäis tunkee turkin hihaan, vatkata spermaks ja nussia uudelleen.

Pitkin työpäivää soittelin kyrpiintyneenä vakuutusyhtiöön ja koitin järkkäillä ittelleni autoa nykyisen korjauksen ajaksi. Poliisin kanssa kävin puhelinkeskustelun kun ne oli vielä rikospaikalla. Ne halusi saada multa puhelimen välityksellä luvan RV-menettelyyn, eli toisinsanoen luvan siihen että saavat kirjoittaa jannulle sakot. Mä sanoin että antaa palaa vaan, niin paljoin kuin kynästä lähtee. Kehoni sisällä olevassa nyrkin kokoisessa lihamötkäleessä, jota myös sydämeksi kutsutaan, toivoin että siltä MC Motherfuckers -klubilaiselta olisi mennyt edes luita poikki.

Kotiin tultuani pääsin sitten tutustumaan esitutkintapöytäkirjaan lähemmin ja tarkastelemaan rakkaan ajoneuvoni rakenteellisia ja henkisiä vaurioita.

Pirssin vauriot:
- Vasen etuvalo paskana.
- Vasen sivupeili paskana.
- Vasen etulokasuoja lommoilla.
- Etupuskuri paskana.
- Antenni paskana.
- Kuskin ovessa vitunmoinen lommo. Ja maalia sen älvänän 2-pyöräisestä.
- A-palkki lommoilla.
- Konepellissä lommoja ja vääränväristä maalia.
- Katossa lommoja sekä naarmuja. Se HD-gangsteri oli mitä ilmeisimmin pyörinyt katollakin, vaikka väitti ettei muista kun päässä pimeni. Vitun gay.

Ja sitten sen mopon vauriot (esitutkintapöytäkirjasta):
- Etuhaarukka vääntynyt.
- Koko kate halkeillut.

Saatanan kestävä mopo on pojalla, perkele.

Sille jätkälle ei sattunut mitään muuta kuin että sen lonkkaa alkoi hieman särkemään. Toivottavasti sen faija vetää sitä edes turpaan, ettei mun tartte vaivautua. Syyksi tähän kaahailuunsa jannu oli vain sanonut että oli kiire kouluun. Jos mä joudun maksamaan yhtään liikaa tästä lystistä, poislukien muutaman escudon puhelinlaskut, niin sillä on aika vitun kiire kadota kaupungista.

Huligaani tulee muuten saamaan sakot liikennerikkomuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Ja turpaan.

Jään tässä innolla odottelemaan koska sen isäukko tulee tohon ovelle kolkuttelemaan ja väittämään että ei se sen pennun vika ollut, vaan että sen päälle ajettiin tahallaan. Tulkoon vaan, kyllä mulla näitä kodinturva-aseita riittää. Eiköhän 9mm Parabellum rauhoita isommankin körilään.

-tuska

---------------------
If you try to fail and succeed, which have you done?

-tuska

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nainen on kaiken pahan alku ja juuri! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 10 09.02.2004 12:48
Huumetestit ovat hyvä alku! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:14

Sivu luotu: 06:54 (GMT +2).