![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() turboblazer muutokatsastusjahass...nyt mun täytyy saada kunnon paperit että saa blazeri 6,2 diesel muutokatsastettu turbolla. Eli jos joku on joku huoltokirja tai jotain semmosia, tarvitsen kopioi sivut joka on: moottorin alkuperäinen teho ja alkuperäinen jarrut+osa numero että saan todistettu että on alkuperäinen jarrut siellä. blazer K5 -85 www.bnmotor.fi www.anorrback.fi
|
|
||||
|
||||
![]()
miks se turbo pitää muutos katsastaa??ite jos tekisin niin olisin ihan hiljaa koko turbosta,täälä meillä ei ainakaan olleet moksiskaan vaikka kaverilla oli kaks turboo ja tosi iso cooleri tuommosessa V moottorissa
porttalit on pop |
|
||||
|
||||
![]()
niin, mutta kyllähän siinä heti jälleenmyyntiarvo pompsahtaa melkoosesti ku on turbo otteessa...
GMC sierra 4x4 305cid -82 pitkälavanen toyota hj-60 4.0d -82 onroad: Mercury monterey -62, Chevrolet impala -64, Ford taunus coupe -74, Ford mondeo td (paku) -94 Kuvia autoista: http://irc-galleria.net/archive.php?...lbum_id=450284 |
|
||||
|
||||
![]()
asiasta paremmin tietämättä, vertailumoottorina käytetään mallisarjan tehokkainta konetta, joka lienee loppupään mallien 350 TBI (noin 200/210 heppaa)
Jarruissa ja alustassa ei taida mainittavia eroja olla? TÄHÄN saa viisaammat vastata. ----------------------- <- "Iso mutta kömpelö" ----------------------- |
|
||||
|
||||
![]()
noniii...sain juuri kaikki tietoja mikä mä tarvitsen norjasta.
muuten miks haluan turbo otteeseen on se että jos ajan kolariin, vakuutus ei peittää kulut jos autolla ei oo kaikki muutokseet ottessa. ja jos joku kuolee saman kertaan, koko juttu voi olla vähän helvetistä. blazer K5 -85 www.bnmotor.fi www.anorrback.fi |
|
|||
|
|||
![]()
voikos tuossa uudemmassa käyttää 400:sta verrokkina? vanhemapaa kun sai sillä, eli tuota pyöree lamppuista siis.. oisko 72-78 tai jotain...
Mikä ei tapa,se vahvistaa |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
_________________________________ Hondamies Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux! Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
|
||||
|
||||
![]()
onneksi on letukan otteessa
![]() Edited by - tare on 02/05/2008 02:03:33 |
|
|||
|
|||
![]()
Kun turbotin -76 mallisen stepparin 6.2 koneen niin vaikka verrokkina oli 454, niin katsoukko vaati dynolapun. Lisäksi ake vaati selvitykset etujousien kantavuudesta?? Akeen riitti se tieto että vanhan mallin jouset ovat samat kuin uudemmissa 6.2 koneisissa vehkeissä.
Sitten kun menin dynolapun kanssa konttorille niin sen lapun vaatinut ukko oli vapaalla ja sen tilalla ollut äijä sanoi ihan pokkana että ei tollanen paperi mihinkään riitä vaan pitää anoa akesta lupa ![]() Olin tietenkin ihan hiilenä, mutta onneksi yks toinen ukko sanoi että x tulee huomenna takaisin töihin. Sitten seuraavana päivänä homma oli laillinen. Akessa on kyllä tietoa että noita on tehty aika paljon eikä pitäisi vaatia mitään lupaa akesta nykyäänkään. |
|
||||
|
||||
![]()
nyt mulla on kaikki teidot mitä mun pitäs olla mukana kun menee muutokatsastuksen. katotaan miten se onnistuu jos yritän muutokatsastaa sitä ensi kuukausi.
Shit by Chevy: drive it 3 hours, rebuild it 3 weeks - blazer K5 -85 www.bnmotor.fi www.anorrback.fi Edited by - Nutti on 07/05/2008 18:20:26 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
en jaksanut mennä tehopenkkiin, otin turbo pois ennen katsastus
|
|
|||
|
|||
![]()
mistä oot tollasia bolt-on osia löytäny???
|
|
||||
|
||||
![]()
bolt-on osia...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |