Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.04.2008, 11:08
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

turboblazer muutokatsastus


jahass...nyt mun täytyy saada kunnon paperit että saa blazeri 6,2 diesel muutokatsastettu turbolla. Eli jos joku on joku huoltokirja tai jotain semmosia, tarvitsen kopioi sivut joka on: moottorin alkuperäinen teho ja alkuperäinen jarrut+osa numero että saan todistettu että on alkuperäinen jarrut siellä.



blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.04.2008, 17:45
titanix:n Avatar
titanix titanix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: savonmua, Finland.
Viestit: 459
Perusasetus

miks se turbo pitää muutos katsastaa??ite jos tekisin niin olisin ihan hiljaa koko turbosta,täälä meillä ei ainakaan olleet moksiskaan vaikka kaverilla oli kaks turboo ja tosi iso cooleri tuommosessa V moottorissa

porttalit on pop
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.04.2008, 18:17
Mose:n Avatar
Mose Mose ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.08
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 110
Perusasetus

niin, mutta kyllähän siinä heti jälleenmyyntiarvo pompsahtaa melkoosesti ku on turbo otteessa...


GMC sierra 4x4 305cid -82 pitkälavanen
toyota hj-60 4.0d -82
onroad: Mercury monterey -62, Chevrolet impala -64, Ford taunus coupe -74, Ford mondeo td (paku) -94
Kuvia autoista:
http://irc-galleria.net/archive.php?...lbum_id=450284
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.04.2008, 18:20
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

asiasta paremmin tietämättä, vertailumoottorina käytetään mallisarjan tehokkainta konetta, joka lienee loppupään mallien 350 TBI (noin 200/210 heppaa)
Jarruissa ja alustassa ei taida mainittavia eroja olla? TÄHÄN saa viisaammat vastata.

-----------------------
<- "Iso mutta kömpelö"
-----------------------
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.04.2008, 19:18
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

noniii...sain juuri kaikki tietoja mikä mä tarvitsen norjasta.

muuten miks haluan turbo otteeseen on se että jos ajan kolariin, vakuutus ei peittää kulut jos autolla ei oo kaikki muutokseet ottessa. ja jos joku kuolee saman kertaan, koko juttu voi olla vähän helvetistä.

blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.05.2008, 15:43
mauno mauno ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.05.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 315
Perusasetus

voikos tuossa uudemmassa käyttää 400:sta verrokkina? vanhemapaa kun sai sillä, eli tuota pyöree lamppuista siis.. oisko 72-78 tai jotain...

Mikä ei tapa,se vahvistaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.05.2008, 16:11
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Lainaus:
quote:
voikos tuossa uudemmassa käyttää 400:sta verrokkina? vanhemapaa kun sai sillä, eli tuota pyöree lamppuista siis.. oisko 72-78 tai jotain...

Mikä ei tapa,se vahvistaa
Muistaakseni rengaskokojen suhteen ainakaan ei voi käyttää. AKE on sitä mieltä että 1981 ja uudemmat ovat eri mallisarjaa.

_________________________________

Hondamies

Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux!

Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.05.2008, 01:03
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.049
Perusasetus

onneksi on letukan otteessa





Edited by - tare on 02/05/2008 02:03:33
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.05.2008, 09:08
Nokisormi Nokisormi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.10.07
Viestit: 32
Perusasetus

Kun turbotin -76 mallisen stepparin 6.2 koneen niin vaikka verrokkina oli 454, niin katsoukko vaati dynolapun. Lisäksi ake vaati selvitykset etujousien kantavuudesta?? Akeen riitti se tieto että vanhan mallin jouset ovat samat kuin uudemmissa 6.2 koneisissa vehkeissä.
Sitten kun menin dynolapun kanssa konttorille niin sen lapun vaatinut ukko oli vapaalla ja sen tilalla ollut äijä sanoi ihan pokkana että ei tollanen paperi mihinkään riitä vaan pitää anoa akesta lupa.
Olin tietenkin ihan hiilenä, mutta onneksi yks toinen ukko sanoi että x tulee huomenna takaisin töihin. Sitten seuraavana päivänä homma oli laillinen.
Akessa on kyllä tietoa että noita on tehty aika paljon eikä pitäisi vaatia mitään lupaa akesta nykyäänkään.

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 07.05.2008, 17:16
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

nyt mulla on kaikki teidot mitä mun pitäs olla mukana kun menee muutokatsastuksen. katotaan miten se onnistuu jos yritän muutokatsastaa sitä ensi kuukausi.

Shit by Chevy: drive it 3 hours, rebuild it 3 weeks - blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Edited by - Nutti on 07/05/2008 18:20:26
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 11.07.2008, 21:41
Tikru75 Tikru75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.01.05
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 486
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nutti Näytä viesti
nyt mulla on kaikki teidot mitä mun pitäs olla mukana kun menee muutokatsastuksen. katotaan miten se onnistuu jos yritän muutokatsastaa sitä ensi kuukausi.

Shit by Chevy: drive it 3 hours, rebuild it 3 weeks - blazer K5 -85
www.bnmotor.fi
www.anorrback.fi

Edited by - Nutti on 07/05/2008 18:20:26
Miten tämän kanssa kävi?
__________________
Suzuki Vitara
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 11.07.2008, 22:19
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

en jaksanut mennä tehopenkkiin, otin turbo pois ennen katsastus

Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 12.07.2008, 15:46
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mistä oot tollasia bolt-on osia löytäny???
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 12.07.2008, 17:43
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

bolt-on osia... haha
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer muutokatsastus Nutti Tekniikka & Jutustelu 8 25.08.2005 06:56


Sivu luotu: 23:56 (GMT +2).