![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Auton verorästitDo dii...Posti toi Aken terveiset tänään luukusta.729.55e KIITOS! Kuitenkin mukana lappu jossa suurinpiirtein teksti:"ajoneuvosta on ajoneuvoveroa maksamatta allaolevan taulukon mukaisesti pläääpläääpläää. Eräpäivä ollut 11.4 ja sitte mukavin teksti:AJONEUVO KÄYTTÖKIELLOSSA.Onhan tuo minulla ollut jokapäiväisessä ajossa..No soitto akelle että wtf?Itse ostin auton liikkeestä,ja ko rästi liikettä edeltävän omistajan rästejä.Akelta pyysin sitten viitenumerot yms koska pakkohan tuo on pois maksaa jos ajella meinaa.Täti kertoi henkilön nimen kenen nuo maksamattomat verot on mutta muuta ei sitten kertonutkaan,no tietty senverta että suomessa asuu!!HEI KIITTI,Jesaa tosi paljon.sitte soitto numerotiedusteluun-->ei mitään tietoja sillä nimellä. Tosin summa oli tarkalleen 34.02 mutta ihan periaatteessa... Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
|
|||
|
|||
![]()
sitä se on. Mullekin kävi kerran, mutta ei auta kuin itse maksaa jos meinaa ajella. Tosin jos liikkeen harjoittaja myy ajoneuvon ja ei kerro verorästeistä, mitenhän tulkitaan? onko kertonut silloin kaikkea mikä olisi pitänyt tietää ja kertoa taas asiakkaalle?
" TOYOTA ja laskuun voit luottaa" SLCK #73 |
|
||||
|
||||
![]()
No tässä tapauksessa autoliike ei ole vastuussa.Vero erääntynyt 11.4(josta asti patukka ollut ajokiellossa)
Eli yksityinen henkilö kyseessä.Onneksi nuo miliisit ei ole pysäyttäny,olis nimittäin laatat lähtenyt mukaa ja sitte olisi alkanu ÄRRRRsyttämää... Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla kävi sama homma ostin tammikuusa liikkestä pajeron ja ku tuli verolaput niin oli veroja maksamatta summa ei kylläkään olut ku 20 ekee.MYYjä lupas maksaa mut arvaa maksoko. No ei!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Olisit käynyt ravistelemassa!!!
Jos tuossa minun tapauksessa saisin tietää olinpaikan niin AIVAN VARMASTI kävisin niistämässä nenuun ilman että soittaisin ensin!VI%&&%AA tuollaiset PERSAUKISET!!liikkuisivat vaikka bussilla jos ei ole varaa maksaa käyttökuluja... Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mun mielestä autoliikkeen varsinkin pitäisi kertoa jos autosta on veroja maksamatta ja jos ei kerro niin yhteys kuluttaja asiamieheen..JOssain oli joskus juttua et autoliikkeiden pitäs ilmoittaa onko verorästejä vai ei vaikka olisikin edellisenedellisen omistajan.tiedä sitten.Kysyppä kuluttaja asiamieheltä tästä asiasta.
Team Rotta-Racing Espoo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Auton maalaus | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 28.07.2009 18:01 | |
auton ovista. | RR82 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 30.10.2006 05:58 |
Auton katsastus | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.01.2006 07:03 |
auton maalaus | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.01.2005 12:46 | |
Auton nosto. | MakeH | Chit-Chat | 11 | 17.01.2005 12:44 |