![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Taroon 31x10,5 LeimalleOstin fedima extremet 31*10.5 15 vanteella. Offsetti on vanteissa 0 ja vanne joku 8 tuumaa. Tänään katsastusmies sanoi ettei poika tässä maassa onnistu näillä vanteilla, kun raideväli nousee liian suureksi(eli renkaan keskeltä keskelle). Kuitenkin offroad tarvikkeessa meinasivat että taroja on suomen maassa katsastettu kyseisille renkaille. Eli mistä saan sellaisen taikalapun jossa sanotaan kyseisen rengas vanne yhdistelmän olevan mahdollinen vaihtoehto koko. Apuanne kaipaa hän.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Et ehkä mistään. Offsetti on Tarossa +30 mm ja se saa muuttua 15 mm/puoli eli raideväli 30 mm. En tiedä onko sitä myyty koskaan leveämmillä renkailla/vanteilla =eri offsetilla missään päin Eurooppaa.
Hiluxi olis eri asia, mutta se on AKEn mielestä aivan eri auto. Kaikki ei vaan muista/jaksa/viiti mitata raideleveyttä, joten saattaa lipsahtaa rekisteriin noillakin. Mut ei se oikein mene. _______________________________________________ Toyota Land Cruiser KJ90 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
MITÄS JOS VAIHTAS LEIMAN AJAKSI ERI RENKAAT?LEIMAAMISEN JÄLKEEN VAIHTAA VAAN FEDIMAT TAKAS JA KOVAA AJOA!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Niin aattelin tehdäkkin. Vaihdetaan toiset 31*10,5 alle ja otetaan rekkariin niistä merkintä. Oisko eriksellä sopivia renkaita lainaan
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kohtuuhintainen etuvastus Hiluxiin/Taroon | pasikj | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.10.2011 21:49 |
Taroon | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2007 21:05 | |
O: Taroon/Hiluxiin käyvä letkulämmitin | pasikj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.01.2006 11:25 |
suzuki leimalle 31/10,5-15 | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 23.09.2005 09:19 |
O: Renkaat Taroon! | jambo72 | O/M/V Muut | 0 | 20.12.2004 20:44 |