Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.04.2008, 19:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jeepin pitkä vieteri


-90 XJ Cherokeessa on melko pitkä vieteri, mikä vika? Suomeksi sanottuna startti saa pyöriä ainakin pari-kolme sekkaa, ennen kuin moottori lähtee käyntiin. Ei väliä onko lämmin vai kylmä, hiukan ehkä kestää pidempään kylmänä/yön yli seisoneena. Lähtee käyntiin aina samalla tavalla, eli parin sekan starttauksen jälkeen hörähtää eka ja sitten kohta sen jälkeen lähtee käymään. Kone on 4 litran bensiinikuutonen.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.04.2008, 19:44
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.069
Perusasetus

Pitkä vieteri ei ole vika, vaan ominaisuus!!!

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi


Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.04.2008, 20:20
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Viestit: 915
Perusasetus

Juu, ominaisuus tuo on, ei vika.





-cheap ass cherokee
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.04.2008, 21:28
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.762
Perusasetus

eikös se ole tärkein että se lähtee käyntiin,vai ko ei??

Team Rotta-Racing Espoo
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.04.2008, 06:20
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ominaisuus joo.

Ja voisin kuvitella mikä on syykin.

Ainakin ameriikan poikien maansiirtokoneissa, moottorin täytyy pyörähtää vähintään 2 kokonaista kierrosta ennen kuin alkaa edes yrittämään käyntiin.
Syynä elektroniikka --> sähköanturit, eli polttoaineen ruiskutus ajoitus kohta.

Jeep-Ukko

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.04.2008, 17:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Jepjuu, juuri tismalleen näin ja nimenomaan Renix ('87-'90)- koneisissa. Niissä ihan normi starttausaika on 3-4 sekuntia tai enemmänkin. HO- koneellisten ('91 -&gt pitäisi herätä henkiin vähän nopeammin jos kaikki on kunnossa.

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pitkä pajero Tekniikka & Jutustelu 62 31.08.2010 19:29
O: G pitkä O/M/V Ajoneuvot 0 12.08.2007 10:27
M: 2.5 TD pitkä Pajero vm.88 600€ WD O/M/V Ajoneuvot 3 11.06.2007 10:36
m:pajero 89 ic pitkä O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2006 15:14
M: MB pitkä G -pienoismalli Norrena O/M/V Muut 4 26.11.2005 20:02


Sivu luotu: 04:15 (GMT +2).