![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Radion piirikaavioLöytyyköhän mistään 85 vetten radion piirikaaviota?? Joku väitti joskus että radio olis tehty Philipsin suunitelmien mukaan,liekö totta. Philipsillä eivät löytäneet kuvia. Jukka Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Moi!
Tuntemani tv/radiokorjaaja ketoi että delcon soittimissa on blaubunktin koneisto. Oletko kenties suunnittelemassa muutosta, jossa antenni ei nousisi ylös kun kasettisoitin on päällä? (Sellainen muutos kiinnostaisi itseäni - kovassa vaudissa antenni menee mutkille). t. JPSH (vette -85) Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Aiai...eihän suomessa niin kovaa saa ajaa ettei antenni kestä=)
no ei kai, sama "modi" kiinnostaisi itseäni. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
No mulla vaan ei kuulu koko kone. Mikkelissä yks kaveri sanoi ettei ole koskaan jäänyt radio korjaamata, mutta helpompi homma jos ois kuvat.
No antennijutun luulis olevan helppo vaikka apureleellä radion ulkopuolella, signaalin löytää varmaan radioasentaja helposti koneistosta. Minä oon vaan sähkömies... Jukka Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Elektroninen antenni (siis radion) | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.10.2005 17:05 |
Radion naputus | nepa | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 07.07.2004 19:49 |
Radion urheilulähetyksien toiveuusinnat | MäIte | This And That | 1 | 26.04.2004 09:00 |
-84 Veten radion kellon asetus | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 29.08.2003 15:34 | |
-84 Veten radion kellon asetus | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 28.08.2003 17:03 |