Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Tuskan Parahdus - The True Stories
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tuskan Parahdus - The True Stories Tuska's Stories About Real Life

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.06.2004, 19:02
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Perusasetus

Pikku-Tuska

Ajattelin alkaa kirjoittelemaan tähän kokemuksiani tulevan älvänän osalta. Osaatte sitten varoa tekemästä samoja virheitä kuin minä.

Heti alkuun haluan muistuttaa kuinka tärkeää ehkäisy on. Käyttäkää kumia. Kyllä mä olisin käyttänyt, mutta akka pääsi puhumaan heikkona hetkenä mut ympäri ja se oli sitten laakista selvä. Älkää myöskään unohtako sitä, että raskaana oleva nainen on aika helvetin arvaamaton. Mä olen saanut jo kaksi kertaa turpaani pelkästään sen takia kun mulla on vapaapäivä.

Kävin tänään synnytysvalmennuksessa. Siinä meni taas elämästäni 1,5h hukkaan, mitä en koskaan tule saamaan takaisin. Valmennuksen piti vanhahko, jo harmaahiuksinen mamma. Paksuna olevia naisia paikalle ilmestyi kymmenkunta, miehiä yksi vähemmän.
Mamma aloitti istunnon esittelemällä itsensä ja käski sitten kaikkien muidenkin esittäytyä. Ihmiset ilmoittivat vain nimensä ja naiset kertoivat vielä milloin on laskettu aika. Mä ajattelin vähän keventää ilmapiiriä ja omalla vuorollani emännän jälkeen esittäydyin sanomalla "Moi, mä olen Tuomo ja olen myös kahdeksannella kuulla raskaana. Mun paino on noussut tän raskauden aikana neljä kiloa." Tämä aiheutti hieman hilpeyttä raskaana olevien naisten keskuudessa ja päätin lopettaa vitsin murjomisen siihen, ettei niillä vaan alkaisi supistelemaan ja lapsivedet lentelemään. Olisikohan mun pitänyt esittäytyä sanomalla "Hei, olen Tuomo ja olen alkoholisti"?

Itse valmennus vaikutti aika turhalta. Mamma näytteli jotain ikivanhoja valokuvia raskaana olevista naisista (ihan niinkuin niitä ei olisi jo livenä nähnyt tarpeeksi siinä huoneessa). Puhetta riitti supistuksista ja kohdunsuun puudutuksesta parilla piikillä.
Mulle jäi kolme asiaa mieleen tuosta puolestatoista tunnista:
1) Lapsivesi on veden väristä tai keltaista, eli väritöntä. Joskus se voi olla vihreetä ja se on huono asia.
2) Lapsivesi haisee imelälle tai makealle tai spermalle.
3) Synnyttävä nainen saa käskeä/orjuuttaa avustajaansa (eli useimmiten miestään).

Olisin ehkä kuitenkin ollut onnellisempi ilman näitä tietoja.

Huomenna olisi taas uutta valmennusta luvassa, mutta en tiedä menenkö. Kaikki kyllä tuntuu puhuvan ettei siitä ole mitään hyötyä. Olenhan mä jo joutunut hoitamaan siskon ja veljen kersoja. Ja naapureidenkin. Kai mä nyt yhdet vaipat osaan vaihtaa ilman mitään tunteja kestävää koulutusta. Ällöttää vaan se paska. Kirjoittelen lisää kun aihetta ilmenee.

---------------------------------------------------------

Scammer safaris: 2
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pikku e? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 59 21.02.2013 18:16
pikku G Linkit 12 10.11.2006 12:20
O: Pikku Suiza ippendale O/M/V Ajoneuvot 6 18.07.2006 10:22
M: Pikku sportti O/M/V Ajoneuvot 0 19.03.2006 16:05

Sivu luotu: 00:36 (GMT +2).