Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2008, 22:09
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

hj-60/61 korotus


kaveri haluaa nyt nostaa hj-61, tulin sitten semmonen ajatus että paljonko voidaan korottaa ennen kuin jotain pitää muuttaa ohjausta?

blazer K5 -85

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.01.2008, 23:11
samid samid ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 1.454
Perusasetus

Millä kaverisi korottaa jos jousilla esim. 2" tai runkoa korilta 2" niin ei mitään muutoksia. Jos SOA niin ehkä sitten enemmän säätöä riippuu tapauksesta

LADA Niva 1989(In Memoriam)
Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam)
Toyota HJ60 1983
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.01.2008, 01:02
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

hän meinasi laita joku paska korotus että pidentää jousen kiinistys noin 10cm ja spiralit rungon ja akselin välissä. se voi olla että se mene 10cm sitten mutta en ole varma...



blazer K5 -85
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.01.2008, 17:49
samid samid ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.07.05
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 1.454
Perusasetus

Noita riipukkeita ei liikaa kannata pidentää, koska taitaa tulla aika huojuva auto

LADA Niva 1989(In Memoriam)
Mitsubishi Pajero 1991(In Memoriam)
Toyota HJ60 1983
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.01.2008, 18:17
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Plus että ne on metsässä ajettaessa aika hyvin tyrkyllä.

-Viinaa voi olla ilman hauskaakin-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.01.2008, 20:40
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus

Mulla on korotettu toisesta päästä. Eli siis jousi korvake on leikattu rungosta irti ja siihen on laitettu palkin palanen väliin.. Ei tuu nii törkeitä ylityksiä kun pitkillä riipuilla.. Tohon vielä pikkunen korin korotus nii alkaa olla aina hyvällä korkeudella.. mulla on viel lisäks 45mm korottava alusta ja 37x12,5" mahtuu elämään ihan kivasti. maksimi sisään joustoissa ottaa sisälokariin kumi kiinni. muuten mahtuu ihan hyvin

nyt se hajos
Saatana lommot tekee auton!!


Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.01.2008, 21:57
Nutti:n Avatar
Nutti Nutti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.05
Sijainti: Jeppo, Finland.
Viestit: 684
Perusasetus

näin se tuli
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=46054

blazer K5 -85
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-61 korotus Nutti Maasturiprojektit 17 18.01.2008 16:39
HDJ:n korotus IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2007 06:45
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
Korotus Tekniikka & Jutustelu 1 06.12.2005 17:03


Sivu luotu: 13:30 (GMT +2).