![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Traildusterin rengas/ohjausprobleemaLaitoin 37" Mudzillat alle ja oikealle kääntäessä rengas ottaa kiinni ohjausvarteen ja simpukkaan. Mitä teen? Simpukan nosto auttaisi mutta miten ohjaus toimisi sen jälkeen? "Ei offaaminen oo kivaa, ku sieltä joutuu aina käveleen pois" -avovaimoni
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
pikakorjaus. rajota kääntöä.
"alko pistää pulloon, ja minä kaadan kalloon" |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
"Ei offaaminen oo kivaa, ku sieltä joutuu aina käveleen pois" -avovaimoni |
#4
|
|||
|
|||
![]()
nii mutta jos on pakko kommentoida joka asiaa
Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli sama ongelma, vaihdoin sopivamman muotoisen simpukan ja crossoverin.
Vannemuutoksella voit työntää rengasta ulospäin mutta se tuo mukanaan muita haittoja. _________________________________ Hondamies Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux! Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mistä löysit paremman muotoisen simpukan ja hilkkeet?
"Ei offaaminen oo kivaa, ku sieltä joutuu aina käveleen pois" -avovaimoni |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nissan Terranon simpukka on näppärän kokoinen ja oikean muotoinen.
Simpukka jää rungon päälle ja sektoriakseli (liekö oikea termi?) menee rungonviertä alas ja tilaa jää renkaalle hyvin. Sen tehostus ei ole kovin tehokas joten jouduin tekemään siihen hydroassistin ja nyt kyllä voima riittää. Ohjausvarret ostin täältä: www.offroaddesign.com _________________________________ Hondamies Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux! Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitkäs vanteet sulla on alla ja onko mitenkään korotettu? Itellä on powerwagonissa 38.5*14.5-15 renkaat alla, eikä ne ota kyllä kiinni.
Dodge PowerWagon 4*4 -79 Plymouth Duster -70 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Gracar vai cragar, 10" leveet, et-44. Renkaat on mudzillat. Jouset on kyllä ihan morjens, eoo enää edes suorat, on jo väärinpäin. Mutta ottaishan rengas kiinni max sisäänjoustossa kuitenkin?
Olisko murikalla kuvia tolta simpukan alueelta ja noista jousista. Näyttäisi olevan enemmän lehtiä kun mulla. "Ei offaaminen oo kivaa, ku sieltä joutuu aina käveleen pois" -avovaimoni Edited by - ihanmettään on 14/01/2008 18:17:47 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Voisin yrittää täs lähipäivinä ottaa kuvia, jos pääsis töistä vaan lähtee normi aikaan.
Dodge PowerWagon 4*4 -79 Plymouth Duster -70 |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
"Ei offaaminen oo kivaa, ku sieltä joutuu aina käveleen pois" -avovaimoni |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta nuohan ovat tietysti muutenkin kuluvia osia, ohjaus muuttuu raskaammaksi auto levenee joka ei ehkä aina olekaan pahasta ja ehkä jotain muutakin mikä ei nyt tule mieleen. Lähinnä se jota ajoin takaa on kuitenkin että kun rengasta tuo ulospäin se vaatii enemmän tilaa käänneltäessä myös eteen ja taaksepäin. Mutta kyllähän sieltä tilaa tekemällä tulee, onhan noitten alle isompiakin renkaita laitettu. _________________________________ Hondamies Suomen ainoa ja paras fullsize Hi-lux! Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Täs näit kuvia:
Pyörät suurinpiirtein suorassa: ![]() ![]() ![]() käännettynä oikealle: ![]() ![]() ![]() Eipä toi paljoa kääntyny, tuli kyll ääriasennosta ratti takasinpäin ku päästi irti. Olis tarttennu olla kaveri ottamas kuvia tai pitämäs rattia ääriasennossa, mut toivottavasti noista on jotain hyötyä. Onkos sulla muuten noi käännön rajottimet miten säädetty? Vaikka ei nää muutenkaa hyvin käänny, niin ainaski oikein säädettynä säästää vetarien murroksia. Dodge PowerWagon 4*4 -79 Plymouth Duster -70 |
#14
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä mulla kääntyy enemmän. Ja jo 33" sain murroksen ja vetarin mäsäksi. Taidan kuitenkin rajoittaa kääntöä ja laittaa urakkanupin rattiin. Mulla on edessä muistaakseni vain 2 jousilehteä.
"Ei offaaminen oo kivaa, ku sieltä joutuu aina käveleen pois" -avovaimoni |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: 33/12.5/15 rengas | repoort | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.10.2007 18:05 |
O:BFG AT 33/12.5/15 rengas | OnOffiPajero | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 02.08.2007 05:10 |
M: 16.5" Rengas | taksu | O/M/V Muut | 7 | 08.11.2005 01:49 |
8.40-15/6PR rengas! | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.09.2005 18:29 | |
rengas | O/M/V Muut | 2 | 01.11.2004 20:22 |