![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() m: hj kitkalukollinen murikka (myyty)se on nyt osina kun pinjonin laakerit puuttuu, mutta muut osat kyllä löytyy! kitkaa on tiukattu jollain 1mm pellinsoiroilla ja ei ole hirveen kiree koska oli mulla edessä, mutta luulen että sama murikka sopii myös taakse! välitys on 3,7 ja se on ihan hyvässä kunnossa! mukaan saa yhden jämäkän jousen josta tekijämies lyhentää sopivan mittasen ja se on varmaankin kaksikertaa niin jäykkä kun lukon oma jousi. laittakaa tarjouksia tuleen. pidätetään oikeus hylätä tarjoukset jos ei miellytä sitten löytyisi tossa kuvassa näkyvä putkipuskuri taakse se on uudessa hopeemaalissa Edited by - bemaripoju on 05/01/2008 20:48:47 Edited by - bemaripoju on 17/01/2008 19:06:07
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tost putkipuskurista huudat??Ja missä päin sijaitsee
Team Rotta-Racing Espoo |
|
||||
|
||||
![]()
sopisko tuo bj 40:seen ?
no 50e kuitenkin. |
|
||||
|
||||
![]()
no 60 egeä sekö on etu perään käyvä.
Ei tiedolla ei taidolla vaan tuurilla |
|
||||
|
||||
![]()
etuperässä se mulla oli! mutta käynee myös taakse koska laitoin tilalle kytkettävän lukon joka oli takaperästä peräisin.
ja tosta puskurista että jos siitä muutaman kympin... kun kumminkin hyvät mutkat ja putkee jotka voi uusio käyttää johkin muuhun Edited by - bemaripoju on 16/01/2008 18:17:37 |
|
||||
|
||||
![]()
no kun tuota rahaa on tai ei oo niin 65e =)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Team Rotta-Racing Espoo |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty: Toyota BJ/HJ kitkalukon murikka | SL | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 12.04.2008 08:02 |
O:pätkä patrollin kitkalukollinen perä. | jv | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 15.08.2007 11:35 |
hdj:n murikka | BÄLÄ | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.01.2007 11:59 |
m:hj 60 etu murikka | BERTTA | O/M/V Muut | 1 | 23.11.2005 21:34 |
M: Lj:n kitkalukollinen tasauspyörästö | H_Nietu | O/M/V Muut | 9 | 11.05.2005 21:20 |