![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() samsung kaivurin cumminssistaTutulla on tommonne 94vm samsung-volvo telakone. Kampiakseli katkes limpustaan, nyt on uus kampi paikallaan ja laakeroitu. Mutta mielestäni on pientä ropleemaa tossa: Kun kiristää kakmpiakselin runkolaakeripukit, kampura menee helvetin tiukaksi. Siis pyörii vain metrisen jatkovarren kanssa! No aamulla kun menin käymään, se oli ratkassu ongelman hoonaamalla laakeri liuskoja.... Mun mielestä tossa olis pitäny kiikuttaa kampi koneistamoon kiillotettavaks, tai hiottavaks. Laakerit on uudet ja std kokoa, niinkuin kampiakselikin. TAi sitten toi yenkki diesili hylkii vaan kiinan valu kampea!! Sanokaa että mä oon väärässä!!!! TAi voiko koneesta tulla noin `tekemällä pitkäikäistä? Tämmöstä tänään.... Muistelisin kun oman hj:n koneen kasasin, et kampura olis pyöriny kuin huopikkaillaan öljyissä uusilla laakerilla. ------------------------ #####¤%&%¤¤## vitulla päähän HJ61 88 BJ40 80 HJ60 85
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Samsung 28' laajakuva TV | kuningaskulkuri | O/M/V Muut | 1 | 17.05.2008 20:33 |
Samsung 210 Kaivuri | legro | Chit-Chat | 13 | 14.03.2008 11:20 |
M: 19 **EI OO ENÄÄ** | AVRO | O/M/V Muut | 0 | 05.03.2008 20:58 |
M: digipoksi samsung | junnu78 | O/M/V Muut | 4 | 24.09.2007 13:52 |
M: Samsung SyncMaster 940MW 19" TV .....MYYTY.... | Olppa | O/M/V Muut | 3 | 10.02.2006 08:25 |