Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.12.2007, 20:19
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Takaveto Transportterin rakentelu 4wd:ksi?????


Noniin mestarit, sanokaapas kommenttia tuommoiseen projektiin että takaveto Transporterin rakentelu nelivedoksi, olisko kellä kokemusta moisesta lupa-asioiden ja ihan teknisen toteuttamisen tiimoilta, mitä kaikkee täytyy vaihtaa tekniikan puolelle, auto pitäis kuitenkin katsastaa normikäyttöön..Kun itsellä olis tossa -88 takavetonen vehje ja tullu tuommonen homma mieleen...ja olis sellaisia osina myytäviä nelivetovehkeitä kyllä kiikarissa..

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.12.2007, 20:44
kesämies kesämies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.06.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 146
Perusasetus

No ihan ekana tulee mieleen että onko keulan pellit noissa yhtään samanlaisia kun takatuupparissahan on varapyörä tuolla keulassa eli etuperän kiinnikkeet (ja tila sille?) puuttuu. Muista nyt onko noissa nelivetosissa etupyörien ripustuskin toisenlainen. polttoainetankki on eri paikassa = sille kiinnitykset ja täyttöletkulle läpiviennit. Tuleeko vaihdekepin siirtotikku tielle? Mihkäs kardaani on kiinnitetty eli kiinnikkeet sillekin jolloin ongelmaks tulee kardaanilinjan suoruus: voipi ravistella maantievauhdeissa. Sitte noissa on välityksiä vaikka minkämoisia että saa katella mitä periä yhteen laittaa.

86/87 on tullu portteriin facelifti eli mm jarrut on siinä kohtaa muuttunu (ihan vaan vinkiks kun eri autoja yhteen yhdistelee).

Ton leimaan saattaminen voi olla "mielenkiintoista".

EDIT: samanlaiselta toi ripustus molemmissa näyttää. Etuperä tulee apurungolla tonne keulan alle.



Edited by - kesämies on 06/12/2007 20:53:52
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.12.2007, 01:45
Kokku Kokku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 29.01.07
Sijainti: Askola
Viestit: 350
Perusasetus

Saman mallisarjan puitteissa saattaa olla mahdollista, nelikot usein vaan tuppaa olemaan eri mallisarjan tyyppityksillä kun 2 vetoset.
Muutenki toi vetotavan muutos hankalaa suomessa (lähes mahdotonta). Esim. noitten Calibrojen kanssa, norjassa muutamia takavetoisia, suomessa ei saa...


-Pinkkipaholainen-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: VW transportterin nastarenkaat rusti O/M/V Renkaat ja vanteet 5 23.11.2007 11:59
Rakentelu säännöksiä mikkot Tekniikka & Jutustelu 0 20.12.2006 20:49
Transportterin pallonivelen vaihto? HEKULIINI Chit-Chat 5 04.10.2005 07:14
O: Transportterin ahdin Phase O/M/V Muut 6 22.03.2005 22:44
4runner rakentelu Bladerunner Tekniikka & Jutustelu 18 21.02.2005 19:46


Sivu luotu: 12:51 (GMT +2).