![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() M: Porttaali Hi-lux /MyytyTarkoitus oli ottaa tästä akselit omaan projektiin, mutta enhän mä henno sitä purkaa. On kumminkin ihan toimiva paketti ja valmiiksi rakennettu. Eli myyntihinta 6000€ siinä kunnossa kun se nimim. Iironsialta mulle kulkeutu+uudet ovet mitkä ehdin siihen ostaa. Vaihdossa huomioidaan Volvolaisen etuakseli tai akselipari/kolmeakselisen kaikki. Akselien maks vaihtohyvityshinta 3000e. Jos nyt juuri mietit porttaaliprojektia ja akselit sulla on jo, niin harkitse kannattaako tehdä itse vai vaihtaa valmiiseen. Linkki rakennustopikkiin: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=35195 Edellinen myynti ilmotus: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=43804 ![]() Sama takaa ![]() Koo-Pee 0400-611 428 Sijaitsee Helsingissä ja kulkee ominvoimin tai trailerilla. Luin ilmoituksen uudestaan ajatuksella, niin ovethan siis lisäävät vain auton kuntoa, ei hintaa-tarkennus. Edited by - KooPee on 05/12/2007 12:49:06 Edited by - KooPee on 03/01/2008 22:21:14
|
||||
|
||||
![]()
Koko volvokin käy vaihdossa...
|
|
|||
|
|||
![]()
mahtaskohan tuota saaha kilpien väliin? nytkö tuota on tuijottanu niin alkaa näyttää pirun hyvältä omissa silmissä
![]() "tämmöstä tänään" |
|
||||
|
||||
![]()
saahan ton kilpii kun vain rakentaa levyt etee ja poistaa hydraulisen käsijarrun.
|
|
|||
|
|||
![]()
akselin leveyden puolesta pelkään hylkyä.
"tämmöstä tänään" |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
http://www.petrisimolin.com/thePalst...?TOPIC_ID=9869
tossapa oliki jo juttua asiasta. "tämmöstä tänään" |
|
||||
|
||||
![]()
Raideleveys ei ole ongelma leimalle, jarrut on-täytyy muutoksia tehdä jarruille, mutta siihenkin löytyy lääke.
|
|
||||
|
||||
![]()
Etuakseliin vaihdettu ehjät osat, nyt on kokonainen ja toimiva...
|
|
|||
|
|||
![]()
kyllä se "(kivisen) kaks-kakkonen kone" jaksaa volvon porttaalinkin rikkoo, sen verran on hiluksissa voimaa.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kelpaako vaihdossa mikään ?
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Ka, Vaka-Wanha kerkes jo vastailemaan.
Kyllähän vaihtokin onnistuu jos laite: A- Mielenkiintoisempi kun porttaalihilu B- Omaa huomattavan kaupallisen potentiaalin Kulmakorvessa näillänäkymin näytteillä lauantaina 29. päivä pienimuotoisen vinssitestin takia... |
|
|||
|
|||
![]()
Toihan on helppo juttu ELI VALINTAS ON TOI MUN TOINEN JEEPPI eli toi vakio Wrankku.
OFF ROAD TEAM BONEHEADS VooDoo Jeep Avo Toyota LJ |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
siis samurait ja sulta Edited by - kapparikille on 22/12/2007 23:01:20 |
|
||||
|
||||
![]()
Testaukset tuli tehtyä ja toimivaksi todettua. Parit uhjauksen hydrauliletkujen jatkopalat tuli vaihdeltua ja konehuoneessa olevan akun kiinnitys huomattua liian huteraksi isompaan hyppimiseeen.
Renkaat nyt alla kuljetuksen helpottamiseksi 36/14,5 Super Swamper Radial/(huonot). Vinssit ja optimat lisähintaa... |
|
||||
|
||||
![]()
Varattu huomiseen torstaihin asti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty: porttaali range | tare | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 01.11.2007 12:43 |
MYYTY: Porttaali Range | Masi | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 25.09.2007 16:38 |
MYYTY | KössiKenguru | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 20.09.2007 21:16 |
myyty porttaali volvo | SAMROCK | O/M/V Ajoneuvot | 27 | 19.02.2007 21:20 |
M:Volvon keski porttaali Myyty | tapsa4x4 | O/M/V Muut | 12 | 20.12.2005 10:22 |