![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaatteko autoanne muille?Aajattelin kysyä kaikilta vette kuskeilta C1-C5 lainaatteko autoa kavereille tai muille tutuille? Eli toisille auto on näyttelyhelmi tai työauto, mutta miten suhtaudutte ylipäänsä corveten lainaamiseen. Itse en auto lainaa kuin ihan lähimmäisille ja ikinä en sadekelillä. Itse tunnen ystäväni niin hyvin että tiedän auton joutuvan aika kovaan rääkkiin jos lainaan. Mites te muut? T:Mika ps.Kuhan keksin jutustelun aihetta kun ei tahdo juttua muuten oikein syntyä=) -The Heartbeat of my Corvette is winning-
|
|
|||
|
|||
![]()
Eipä ole tullut juuri lainailtua..
Enkä kyllä lainaakaan kovin monelle ![]() On se kuitenkin sen verran oma silmäterä ![]() - I'm not driving fast, I'm flying low! - - Corvette '84 |
|
|||
|
|||
![]()
Alla C5. En todellakaan lainaa ja vain äärimmäisen harvoissa tapauksissa (lue:Vette menossa juuri vaihtoon) annan edes ajaa vaikka istuisin vieressä.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Vaimolle lainaan.
On hyvä kuski. Nyt kun on isolohko nokalla, niin kysyi vaan että onko kytkin yhtä jäykkä kuin pikkulohkossa oli. Terv. Tomppa Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Lukekaa tän sivun viimeinen kappale, niin tiedätte kannattaako lainata http://personal.inet.fi/surf/bowtie-...tte/index.html
|
|||
|
|||
![]()
Itsellänikin tulee mieleen että jos lainaa niin kyllähän sen tietää et lainaaja aikoo kaasutella vaikka kuinka lupaisi ottaa rennosti.
Corveten vääntökin on sellaisnen et helposti yllättää sellaisen jolle auto on tuntematon. Ja kyllä tosiasia on se et kun auto on kuitenkin silmäterä niin jos kaveri kolhisi niin ei sitä kuitenkaan rahoja kavereilta voisi pyytää. -The Heartbeat of my Corvette is winning- |
|
|||
|
|||
![]()
Eipä ole tullu lainattua muille ku parille kaverille hääautoksi. Muuten ei ole kyseltykään vaikka saattaisin ehkä antaakin, mutta vain äärimmäisessä tapauksessa.. Ja sateella en varsinkaan ku peli seisoo silloin muutenkin tallissa.
Corvette Convertible -90 Vw Tdi -00 |
|
|||
|
|||
![]()
Tyttökaveri saa ajella vapaasti. Olen yrittänyt pikku hiljaa opettaa hänelle kuinka corvetteä käskytetään.
Kerran päästin kaverin rattiin ja istuin itse pelkääjän paikalle. No siinähän kävi niin että heti ensimmäisessä mutkassa jamppa löi kaasua reilummin ja auto kävi 90 asteen linkussa mutta onneksi hirveän häslingin säestämänä sai auton suoristettua ennen kuin otettiin kontaktia kynnykseen. Sama kaveri ajoi vielä liian lujaa hidasteeseen joten se siitä rattiin päästämisestä. -------------- 1988 Corvette |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla asennettiin autoon pari juttua, ja yksi asentajista tuli mua vastaan asemalle, kun saavuin hakemaan auton. Kaveri ajoi todella reippaasti ja ajoi esteisiin järjettömän lujaa. Sivistyneenä ihmisenä ajattelin huomauttaa asiasta, mutta auto on minulle liian tärkeä tuollaiseen epäsuoraan toimintaan. Sanoin, että pysäytä auto heti ja ulos autostani. Vaihdoimme kuskeja ja lisäsin hienostuneesti, että jos hän ajaa autoani kerran vielä teen hänen perheestään verilättyjä!
|
|||
|
|||
![]()
"Ja kyllä tosiasia on se et kun auto on kuitenkin silmäterä niin jos kaveri kolhisi niin ei sitä kuitenkaan rahoja kavereilta voisi pyytää.!"
Tää on juuri se syy miksi en lainaa. Jos kaveri ei suosiolla typeryyttään maksa niin on sit entinen kaveri. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Tää on niitä ikuisuus kysymyksiä en minäkään omaa muijaani lainaisi kenenllekkään samoin kuin vetteä mutta kyllä mä monen muijan kanssa haluaisin suorittaa vaikka pidempääkin koe ajoa ja sitten palauttaa takas ei siitä miteekään kuluisi meinaan se muija
|
|||
|
|||
![]()
En missään nimessä lainaa, yhden kaverin tunnen jonka voisin antaa ajaa kunhan ite olen kyydissä. Lainasin aiemmin omistamaan Camaroa velipojalleni joka hetikohta ajoi auton parkkiin turhan pitkälle, auto oli tosi matala eli keula kanttikiveen poks. Tosin keula on muovia eli taipuu hyvin mutta maalit lähti. Typerys vielä pyysi myöhemminkin uudelleen autoa lainaksi ja suuttui kun ei saanut...
Corvette '86 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jep kannattaisi jokaisen lukea ja vielä pariin kertaan.Toivottavasiti Hurskaisen Mika oppi edes jotain itse ja muut aika paljon ko tyypistä. Muuten meni hieno auto hukkaan. Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Opiksi muille ( GM hehkurele) | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.10.2006 23:09 |
Luottamuksellista (ei muille) | KariSalmelainen | Bees & Honey | 3 | 29.03.2004 19:05 |