![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() auton paperit hukassa??ongelma on et suunnistuskisat viikonloppuna ja auton paperit hukassa. eli pitäisi saada siirtokilvet ja kopio edellisestä rek otteesta löytyy mutta luovareita en löydä. aikaisemmin olen käynyt siirtokilpiä kyseiseen autoon, onkohan mahdollisesti apua siitä kun on aikaisemmin käynyt ja ottavtko kopioita luovareista katsastus asemalla??
|
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Eivät ole ainakaan mulla kysyneet luovareita tms. Rekkariote on ollut jossa poistoleima näkyvissä. Rekkarissa olleen omistajankin nimi on eri kuin mun, eikä ole menoa haitannut, siirtopaperit on saanut. En tiedä menikö oikein mutta näin olen muutamaan otteeseen aina homman läpi saanut. Kai se kopio otteesta ajaa ihan saman asian. Tai periaatteessa jos saat rungon numeron niin löytävät sen kautta kai asian kuntoon. TT Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Sillä ei ole väliä, kuka ne kilvet hakee ja maksaa.
Vakuutuksen voi ottaa myös toisen omistuksessa olevaan kilvelliseen ajoneuvoon. Esimerkiksi, jos on omistajalla seisontavakuutuksessa ja joku lainaa sitä vekotinta ja ottaa varalta vakuutuksen omiin nimiinsä omasta yhtiöstään. |
|
||||
|
||||
![]()
jepjep juuri näin oli eli auton rakentaminen jatkuu... turhaan hätäilin mut tietääpä sit jatkossa
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M; BJ runko , 2+4 pakun paperit | NORT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 31.03.2008 09:37 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
O Trailerin paperit | O/M/V Muut | 0 | 23.02.2006 12:00 | |
O: HJ:n paperit | tossu | O/M/V Muut | 1 | 07.11.2005 10:38 |
sj 410 paperit ja runko | POHTO | O/M/V Muut | 1 | 13.10.2005 21:23 |