![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() O: Turbo patrolli (3.3L) tarjoaOtsikon mukainen kulkine olisi haussa, eli vanhempikoppanen latijousilla oleva 3,3litrasella koneella (ei GR)alkuperäinen tehdastekoinen turbo, josta olisi tekniikka menossa uuteen projektiin. Kopalla/ruosteilla/papereilla/verovelalla tai yms. ei ole mitään väliä, mutta kuljetuksen helpottamiseksi ja tekniikan kunnon toteamiseksi kokonaiset autot on helpompia käsitellä. Välimatka ei ole este, saan noudettua kyllä kauempaakin. Hyvästä hyvä hinta ja huonosta huonompi tai vaihdetaan johonkin... Koo-Pee 0400-611 428
|
||||
|
||||
![]()
Olis tollanen -87 turbo patrol ajettu mittarin mukaan 270tkm koneesta purettu irti osia mutta kaikki paitsi öljypumppu tallessa(syytä en tiedää miks purettu)5-lovisella laatikolla. loppu auton saa lainaan siksi aikaan kun tarviaa.
89 turbo patrol ajettu 190tkm erittäi hyvä tekniikka,loppu auton saa lainaan kanssa. 87 vapari tekniikka toimii kuin unelna,loppu auton saa lainaa kanssa.löytyy koneeseen turbo,imuja pako sarja suöttöpumppu ja iso vauhti pyörä eli turbon osat. auton kärkölä-sysmä akselilla. vaihdossa kiinnostaa moni asia. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli tuolla palstalla ilmotus siitä kokonaisesta autosta. Kyseessä siis alkuperänen turbo ja muuten olis ajokunnossa, mutta syyläri on nostettu pois.
---------------------- no voi helvetti, ai ny tuli tommonenki ongelma... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
o:maasturi,kilvetön,verovelkainen tarjoa! | henteri | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 14.03.2008 06:35 |
M: VW Caddy 1.6d -84, 1500€, tarjoa | allu-85 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2007 13:16 |
O: Nopeasti G meban levikkeet TARJOA!! | MICCOT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.03.2007 09:25 |
M: -86 Mitsun Pajero paku Tarjoa | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 30 | 31.03.2006 17:44 |
OSTAN: 4-vetoauton,........Tarjoa!!!! | Hujane | O/M/V Muut | 9 | 25.07.2005 11:51 |