![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kanta-Hämeeseen offroadyhdistys !!!!!????Koska kysyntä ja toiveet ovat olleet ilmassa jo pitkään niin päätimme pienellä jengillä ottaa härkää sarvista. Tämä on avoin kutsu uuden offroadyhdistyksen perustamiskokoukseen. Kaikki ovat tervetulleita kokoukseen jossa valitaan yhdistykselle viralliset puuhamiehet ja toiminnalle suuntaviivat. Kokous pidetään Hämeenlinnassa Laivaravintola M/S Teemussa 9.7.2007 klo 18.00. Sateen sattuessa järjestän kokoukselle korvaavan paikan, mutta silloinkin kokoontuminen Teemun viereisellä Wetterhoffin parkkipaikalla. Asialle tuli konkreettinen tarve kun selvisi, että yhdistyksenä olisi mahdollista saada ajolupa PV:n harjoitusalueille.(asia ei sitten vielä ole 100% varma!!! ). Kokoukseen ei suinkaan ole pakko ilmoittautua, mutta olisi etukäteen kiva saada jonkinlaista käsitystä tulevan väen määrästä. Tänne voi ilmaista mielenkiintonsa tai sitten mun numeroon 044-0700466. Tänne palstalle voi myös laittaa yhdistyksen nimiehdotuksia. Unohtuikohan vielä jotain??? Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään!
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korinvaihto ja kanta-autotarkastus | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 16.09.2008 22:25 | |
Muutoksia: kanta-autotarkastus ja muutosprosentit | Rojota | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 07.06.2006 20:13 |
Koskeeko kanta-autotarkastus Huoltopakuja EI koske | PIRSSI | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 10.04.2006 00:31 |
kanta-autontarkastus???? | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.11.2005 20:28 |