![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() q:talmasta ja suskastaTalmaan kiinostaisi lähtee, mutta kun on vähän epäselvää noissa harraste säännöissä. Eli saako harraste luokkaan osallistua umpi suskalla ilman kaaria ja kelpaako wanhat crossi kypärät. Jos sitten innostuu niin sitten vois harkita niitä fia hyväksyttyjä kypäriä. Pitäis sitten viellä tehdä suzannaan tehdä uusi tankki, mitenköhän "iso" sen tarvii oikeesti olla? Jos ajattelee vaikka noita safareita, nykykuntoisella tankilla ei ole tilavuutta kuin n.25l ja sillä pärjään n. viikon, mutta miten noilla safareilla on nykyään reitit. Ei viittis pitää mukana kauheen montaa jerryä. Sorry jos oli stupidoja kyssäreitä mutta varma on varmaa...... -sami-
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä saa osallistua.
Vain hyväksytty kypärä kelpaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Kypäristä sen verran, että kysykää hyvät immeiset kavereilta, sukulaisilta, naapureilta tai keneltä tahansa, joka kilpailee missä tahansa autourheilumuodossa josko joku ystävällinen sielu LAINAISI kypärän kilpailuun.
Älkää antako tuommoisen pikkuseikan lannistaa, vaan kädet ojoon ja kerjuulle... Talmassa tavataan!!! Saija P.s. Ilmoittautumisia on jo alkanut satelemaan... Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä noilla + 10L jerryllä olen yhden päivän safarit pärjänny. |
|
||||
|
||||
![]()
Minä olen menossa Talmaan Stanu ryhmän Suzukilla.Katsastamattomuus ja hitsilukko
taka akselilla hätistää kokeilemaan Harrasteryhmään.Ekaan Cup kisaan Espooseen mennään sitten taas Stanuihin sopivilla palikoilla. Eikun kaikki kynnelle kykenevät Talmaan ajamaan,viime vuonna oli mahtava keli ja hyvin järjestetty kisa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
K: Suskasta | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.03.2005 21:25 |