Lainaus:
	
	
		| quote:Hei, 
 Mikäli et voi lähettää viestejä numeroon 17222, ei Cityn mobiilipalveluiden
 käyttökään valitettavasti tosiaan onnistu.
 
 
 --
 Tomi Mynttinen | tomi.mynttinen@city.fi
 Citypress Oy | City.fi | Webmaster
 Dir. +358 9 561 56 330 | Fax +358 9 561 56 32
 http://www.city.fi
 
 
 
 -----Original Message-----
 From: -bono-@city.fi [mailto:-bono-@city.fi]
 Sent: 12. maaliskuuta 2004 13:02
 To: webmaster@city.fi
 Subject: Vs: VIP-klubin tunnuksen aktivointi
 
 Mitäs tekee käyttäjät joilla on työnantajalta saatu puhelinliittymä jolla ei
 voi lähettää viestejä maksullisiin numeroihin?
 
 Aikalailla kuulostaa rahastus meiningiltä...jos oikeasti haluatte poistaa
 käyttämättömiä tunnuksia niin pistäkää käyttätunnukselle aikaleima, joka
 päivitetään aina sisäänkirjauksen yhteydessä ja jos ei ole puoleen vuoteen
 logannut niin sit pois.
 
 
 
 
 ----- Alkuperäinen viesti -----
 Lähettäjä: webmaster@city.fi
 Vastaanottaja(t):
 Lähetetty: 12.3.2004 klo 09:30
 Aihe: VIP-klubin tunnuksen aktivointi
 
 Arvoisa VIP-klubilainen,
 
 Jatkossa VIP-klubin tunnus tulee aktivoida tekstiviestillä kuuden kuukauden
 välein.
 
 Tällä toimenpiteellä palvelun toiminta nopeutuu entisestään käyttämättömien
 tunnusten jäädessä aktivoimatta.
 
 Jo liittyneiden VIP-klubilaisten tulee aktivoida tunnuksensa
 15.9.2004 mennessä.
 
 Järjestelmämme tulee muistuttamaan käyttäjiä aktivoinnin tarpeesta jo
 hyvissä ajoin. Tiedotamme tarkemmista ohjeista sivustollamme asian ollessa
 ajankohtaisempi.
 
 Hyvää kevättä palvelujemme parissa!
 
 
 Terveisin,
 City.fi headquarters
 | 
	
 Itsekkin paljon nettisivuja/palveluita tekevänä olen yrittänyt aina pistää muille ylläpitäjille palautetta jos siihen mielestäni on aihetta ollut, tällästä keissien jälkeen vaan vähän turhautuu hommaan.
-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="100">
**<email> 
-bono-@city.fi </email>
</bono>