![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Suznan jouset. Miten fiksasitte / fiksaisitte ???Meinaa olla vissiin suznan jouset aika lepo kun mittailin niin auto on puolitoista senttiä kallellaan vänkärin puolelle. ites tuon saisi nätisti korjattua ??? Jousien takomisesta tuntuu olevan ainakin monta mielipidettä..Mites noi lisälatit ?? Voiskos niistä olla apua ?? Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]()
Teetä uudet norrat!
-Kaikki paitsi Off-Road on turhaa!!- |
|
|||
|
|||
![]()
Kustannusarvio uusille norrille ???
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Uudet norrat n.50€/kpl ja muistaakseni puslien hinnaksi tuli 200€/koko satsi. Eli kun koko autoon tekee norrat ja puslat vaihtaa niin se ois n.400€
-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma -- Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]()
Mistä noi norrat saa sitten hommattua halvimmalla ???
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Jousitakomolla teettää
-Kaikki paitsi Off-Road on turhaa!!- |
|
|||
|
|||
![]()
Onkos yhteystietoja sellaiselle takomolle jolla olisi valmiit mitat suznan norrille ja tekisi ne noin 50 egen kappale hintaan.
Tarvittais kavereiden kanssa ne kolmeen autoon. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Moro
Mulla olisi malli norrat(lievä korotus n. pari tuumaa). Ja esim. jousipajana Vallilan Takomo/Punkka Helsingissä. Ilmoittele jos kiinnostaa. jyki@4wdsuzuki.com Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Jousipaja Tampereella teki mulle n.3" korottavat jouset ja veloitti muistaakseni 600€, eli Suznan arvo tuplaantu
![]() Elämä ilman riskejä on tylsää eikä tylsä elämä ole elämisen arvoista! |
|
|||
|
|||
![]()
Paukuteltiin pajalla kylmätakomalla itse. odoteltiin lähes varmana asiana että ne siitä kuoleentuu mutta miten kävi: aikaa on mennyt kaksi vuotta ja suitsa on yhä ryhdissään.
en neuvo tekemään vaan totean miten teimme: pura pakka, jätä yksi malliksi alkuperäkaarevuudesta. kaverille rukkaset kouraan ja jouselle iso kaareva alasin alle ja takomaan [u]keskelle</u> jousta, siis lyöt kuulapää lekalla sinne [u]ulkokaareiselle</u> puolelle. varo lyömästä reunoille lyttyä, siitä muuten halkee jatkossa. alkuun ei tapahdu mitään mutta kohta rupee rauta taipumaan. siitä sitten välillä mallia entisestä ja ihan rohkeesti etiäpäin. entiedä muttaa halpaa on ( 0 €) ja mulla ainakin toimii jakovassa käytössä. t. @peli Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Itte takomalla minäkin niitä muotoilin viime keväänä öpaut vuosi sitten. En ole havainnut mitään ihmeempää kuoleentumista tähän mennessä.
Pari puslaa piti silloin uusia ja olivat aika hintavia maahantuojalla. Sattumalta sellaisia voi löytää tavallisesta varaosakaupasta, mut sit pitää löytää kanssa kärsivällinen myyjä, joka viittii niitä mittailla. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä teetin takomossa (Sundelin / Lahti). Puslia en uusinu yhtäkään. 2mm seinämällä olevasta vesijohtoputkesta holkit pulttien ympärille kompensoi puslan kulumaa sopivasti.
150€ oli muistaakseni kokonaiskustannus 4 jousen entraamisesta + pultit x euroa + 1€ vesijohtoputkea romikselta. Jos laittaa uusia lehtiä, niin kannattaa pyytää mahdollisimman ohuita jottei tule liian kova. Kannattaa varautua uusimaan myös riippuja, mulla oli osa aika paskoja ja jouduin tekemään pari uutta kun haperot hajos avattaessa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miten päin Dobinsonssin jouset??? | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.12.2006 10:47 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |
Suznan vararenkaasta | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.04.2004 16:39 |
Suznan jarruletkut | Rabarberg | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.02.2004 17:48 |