![]() |
![]() |
|
Romance and Relationships Is he/she right for you? How does it feel to be in love? Is it ok to have an affair? |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Korvaamaton?Koska tunnet olevasi parnerillesi korvaamaton? Mä en nyt osaa tarkalleen tilanteita selittää mutta aina silloin tällöin tulee sellainen tunne. Me osataan Karin kanssa melkein samat asiat eikä kumallakaan oikeastaan ole sellaisia päätähuimaavia erikoisaloja. Tai no jos hetken mietin niin kyllä Kari joskus mun jeesiä tarvitsee tossa digi-kameran käytössä ja vielä lisäks olenhan mä tämän kämpän tekstiilivastaava ![]() ![]() -se mitä en muista, sitä en tarvitse-
|
|
|||
|
|||
![]()
Autonkorjauksessa, Kiinteistönhuollossa, PC-tukena, lastenhoitajana...
Mutta toisaalta...kuka vaan könsikäs kai noi hommat pystyis tekemään -- wille Edited by - Wille on 22/02/2004 17:11:17 |
|
|||
|
|||
![]()
hmm.. tää on aika vaikee...
No siinä luulisin olevani korvaamaton, kun olen Kyllin kaa sillon ku se tulee intistä kotiin ja selittää niistä inttihommista (vaikka ei aina kiinnostaisikaan) ja mä kuuntelen... hmm.. emmä oikeen osaa sanoo... Tää on vaikee.. |
|
|||
|
|||
![]()
Meidän taloudessa on ainakin vain yksi ihminen joka osaa nauhottaa videoilla.. Tai siis nauhottaa osaa molemmat, mutta vain toinen osaa nauhottaa ohjelmia YLE TV Yhden kanavalta..
- Silloin tällöin PetriSimolin.COMissa järjestetään megachatteja. Megachat tarkoittaa suomeksi illan pituista chattia jossa tietyin väliajoin jaetaan ilmaista tavaraa pois pienien tehtävien viihdyttämänä. - |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos luottamuksesta kari
-se mitä en muista, sitä en tarvitse- |
|
|||
|
|||
![]()
Hmmm.... Ehkä nyt hautomona ja tietty makuuhuoneen puolella... ja jos en kokkaisi niin meillä syötäis vaan lasagnee ja makaronilaatikkoo.
Silloin kun äiä on kipee niin tuskin kukaan muu jaksais kuunnella sitä valitusta. Mä en oo kauheen innokas siivoileen niin tuskin olen siinä korvaamaton. ----------------------- Minut on helppo pitää tyytyväisenä niin kauan, kun saan tahtoni läpi. |
|
|||
|
|||
![]()
Tunnen oloni korvaamattomaksi. Tunnen myös, että Maria on korvaamaton. Se on ihana tunne - molemmin puolin.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
********************** petris - isä ja elämän tuomari ********************** |
|
|||
|
|||
![]()
Mieheni on minulle korvaamaton, koska toista hänen kaltaistaan ei ole...luulen ja toivon että miekkonen tuntee samoin minua kohtaan...
|
|
|||
|
|||
![]()
Olen korvaamaton, koska... ööh...
Lars Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
mä olen karille korvaamaton koska se muuten kuolis tylsyyteen eikä osais ajella bikinirajojaan
-se mitä en muista, sitä en tarvitse- |
|
|||
|
|||
![]()
Aivan totta!!!
- Silloin tällöin PetriSimolin.COMissa järjestetään megachatteja. Megachat tarkoittaa suomeksi illan pituista chattia jossa tietyin väliajoin jaetaan ilmaista tavaraa pois pienien tehtävien viihdyttämänä. - |
|
|||
|
|||
![]()
Olen taloutemme korvaamaton linkki ps.com iloiseen yhteisöön. Ilman minua ei chättiä juuri avattaisi.
|