Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.02.2004, 08:28
lacrits68:n Avatar
lacrits68 lacrits68 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Kuusamossa
Viestit: 969
Perusasetus

patrolli GR/GQ vm 1993 ja 200 000km


http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Nissan/GQ.html

eli 2,8l turbod, ajettu 200 000km ongelmia tiedossa? ajaakos teistä joku ko pelillä? mitä pitäis kattella (tyyppivikoja?)
minkäkokoiset "harraste renkaat" mahtuu vakio patrollin alle.
eikös kaikki nämä ole kierre jousilla? löytyykö herkkuja ( offi jousia ym?), varaosien hinnat?

vai jättääkö kqupahyllylle!
auto ei samalla paikkakunnalla, kannataisko ajaa 300km kattomaan hinta 6000euroo....


help me out!

--J--

__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix"

"".......British humour......!"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M Range Rover 3,5l V8, -72, 114,000km makimma1 O/M/V Ajoneuvot 6 01.03.2008 09:31
M: SOA PATROLLI simmerman O/M/V Ajoneuvot 9 27.11.2007 20:01
O:Patrolli komu O/M/V Ajoneuvot 6 10.08.2007 01:14
Jeep Cherokee 1988-1993 tarkistuslista Tekniikka & Jutustelu 1 26.01.2007 17:30
-88 3.3 TD patrolli, gonzo76 O/M/V Muut 0 08.03.2005 00:43


Sivu luotu: 12:58 (GMT +2).