![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Nainen ja CorvetteMeitin Pipsa ainkin hurisee tosi hyvin kun saa olla vette harrastuksessa mukana , aina vette on puhdas siisti ja kun se vielä pääsee puikottaa V 8 / TH 700 niin saadaan kumpikin hyvää kyytiä vette ja minä tietenkin vähän eri mallissa, mutta kun olen pyytänyt sitä kawasakin taakse ja reisuun jopa on åmmällä suu värkki väärin päin,pese itse kalsarisi on eka vastaus .Tästä nähdään että Corvette harrastus on hyväksi jo perhe elämänkin kannalta ja kun tulen kotiin vette kanssa ja aukaisen vetten oven niin ekaksi on koira hypännyt pelkurin paikalle ja kissa tullut lötköttelee kuumalle kone plootulla ja kun heitän kysymyken kotosalla lähdetäskö ajelemaan kuuluu vastaus missä on vetten avaimet ja onko tankissa bensaa ja loppujen lopuksi minä olen joutunut jäämään kotiin kun Pipsa on lähtenyt vanhiman tyttäremme kanssa antaa vettele kyytiä Mukavaa t---jopi Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Voi voi Jopi. On sulla tuo akan koulutus jäänyt hoitamatta. Tossun alla voi olla joskus mukavaa, mutta mukavampaa on kun saa itse päättää oman elämänsä tekemisistä ja omat rahat omiin hommiin. T. Kuri se olla pitää.
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nainen ratissa... | PönttöUAZ | Chit-Chat | 25 | 07.02.2007 21:51 |
Nainen ratissa! | Kanabira | Rakas Päiväkirja | 18 | 22.06.2006 22:46 |
Nainen ja Maaturi ? | offipete | Chit-Chat | 4 | 16.09.2005 08:29 |
Corvette 50v ja Corvette Club Finland | ZR1 | Yleiset | 0 | 07.11.2002 21:53 |
Nainen | Lars | Jokes | 0 | 02.09.2002 03:20 |