![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Nice rice VetteOletteko huomanneet, miten voimakkaasti osa Vette-harrastajista on alkanut muuttamaan autoaan euro-japsi-tyylijipoin, kirkkaat/tummennetut/LED-takalasit, luminesenssimittarit, lisämittarit, kameleonttivärit, ICEt jne. Suomessa olen kuullut vain keskustelevan asiasta. Mielestäni Vette-harrastusautoilu on saamassa selvästi lisää väriä tuning-porukoilta - toivottavasti myös joskus Suomessa. Osa tietysti ei pysty hyväksymään asiaa, varsinkaan konserv. Vette-harrastelijoista, mutta osa Vetteistä on odottamassa uutta tulemistaan. Itse olen jo vanhahko mies, mutta olen innostunut asiasta, koska Vette-autoilu on tulossa paljon monipuolisemmaksi - ei junnata enää paikallaan vakio-hoh-hoijalla. Rohkeasti modifioimaan vaan. Miami Rice Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Miten niin eoro-japsi. Hot Rod ja tuning on kumpikin auton rakentelua mieleiseksi.
Monet niin sanotuista tuning muutoksista on jo aikoja sitten jenkeissä toteutettu niin sanotuissa hotrod autoissa. Auton rakentelu on auton rakentelua sanottiin sitä millä nimellä tahansa, pääasia on kuitenkin se, että auton omistaja on itse tyytyväinen autoonsa. Toiset haluaa säilyttää autonsa orkkis kunnossa, toiset ei. Nimim. Ei todella orkkis Vette Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Jokaisella täytyy olla omanlaisensa menopeli, mutta kyllä toivoisi tulevan lisää modifoituja ja todella omatekoisia ratkaisuja... Harrastuksen mielenkiintoa on pidettävä yllä pienin muutoksin, ei vuodeta vuoteen voida mennä samalla trendillä eli orkkistrendillä.
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vette -90 | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 15.09.2003 20:24 | |
Nice Picture up there Pal | Trainwrecker | Computer Games | 0 | 22.04.2002 05:55 |