![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() isuzun pumppu...kertooko joku miten vääntää syöttöä lisää trooper 2,8tdvm90... tiedetään kuinka hyviä ja kestäviä noi on eli sitä ei erikseen tartte ilmoittaa ![]() entä ne kaasuläpän tapanen juttu ja se pakokaasujarru(mikälie) heitänkö niillä naapuria? mikrokytkin pumpun kyljessä jota kaasuvipu painaa ollessa tyhjäkäynnillä, mikä virka? ja kaikkea muuta selventävää maanpäälliseen alipainehelvettiin jne. kiinnostaisi tietää kuinka ajotusen kanssa kannattaako pidella ja miten toimiikohan se rikastus ja miten sen testaisi??? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
eikö kukaan tiedä místä syöttöä lisätään? en ainakaa itse semmosta ruuvia vielä ole löytänyt...
Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos se pakokaasujarrun tapanen systeemi on pakoputken välissä ni on luultavasti moottorin lämmitin.
Ainakin mulla se toimii moottorin lämmittiminä, koska se "rasittaa ilmeisesti konetta vähän enemmän että lämpeää ja sekin riippuu ulkolämpötilasta et meneekö päälle. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ok elikkäs se varmaan menee päälle siitä kytkimestä jossa on moottorin kuva ja sen päällä niinkun hehkun merkki(?) ku vaan on tarpeeks kylmä... tuo syöttö juttu kiinnostaa ku tosiaan en sellasta ruuvia sieltä saa silmiini
Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo juurikin sama juttu. Lämpötila ohjattu.
Syöttöruuvista en tiedä ku en itekkään oo perehtynyt asiaan. Onkos sulla siin egr?? Eli pakokaasuntakaisin kierrätys järjestelmä?? Juolahti vaan mieleen että voisko olla et se tyhjäkäynnillä sulkee ton egr:n Ja sit ku painaa kaasuu niin egr lähtee päälle?? Pelkkä arvaus vaan. Edited by - Ooppeli on 29/09/2006 20:05:29 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
ei kyllä sitä ei ole...
siinä syöttöpumpussa on muutenkin kaikkea esim joku ihmeen magneettiventtiili sen sammuttimen lisäks mikähän sekin on... Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]() Musta nuoli osottaa syöttöruuviin. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
tuo selvensi paljon! kiitoksia. tarttee käydä kurkkaamassa pellin alle toi kolo on ahdas missä pumppu on ja sitten tosiaan siihen liittyy vielä se letku ja johto hässäkkä...
Note! This message was posted anonymously! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se syöttöruuvi on noilla kohti, mut sitä ei heti älyä sieltä kun siinä on sinetti päällä, sen sinetin kun kaivelet poies niin alta se paljastuu.
Itsekkin aikoinaan ruuvia etsineenä. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
juu kyyllä se sieltä löyty... coolerin tarttis nyt ainakin alkuun tuo auto..
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
isuzun turausta! | natsi-natsa | Maasturiprojektit | 20 | 21.10.2007 16:47 |
Isuzun vetonivel | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.03.2007 18:12 |
isuzun runkonumero | Eetwartti | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.01.2007 19:04 |
Isuzun vesipumppu | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.11.2006 19:16 |
ISUZUN POLTTOAINEPUMPPU | JAMANT | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 28.01.2006 09:37 |