![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Asentakaa Volvoihin päävirtakatkaisin !!Kuulinpa Tepolta juttua varsinkin alusinkkiautoihin liittyen . Näistä korroosio jutuista johtuen kaikki laittamaan jos ei ole päävirtakatkaisin niin turhat hapettumiset ja syöpymiset jää vähemmälle . Tietysti päävirtakatkaisijaa tulee myös sitten aina pidemmän seisokin aikana käyttää ! Kommentteja ? Olen saman kuullut myös vanhoissa autoissa että talvella akunnnavat irti niin hapettumiset vähenee . Ps on se muutenkin hyvä se katkaisin turvallisuuden vuoksi . Edited by - finvalp on 19/06/2006 11:47:46
|
|
|||
|
|||
![]()
Paitsi + maadotetuista autoista ei kannata. Ovatten vaihtaneet napaisuuden just ton sähkökemiallis homman takia... T Pasik
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Eipä oo tullu mieleenkään, onneksi en ole kemisti
![]() ************** Jussi ja Suzuki |
|
|||
|
|||
![]()
minä olen kyllä kuvitellut että +-maasta luovuttiin johtojen hapettumisen vuoksi. --maa kuulemma syövyttää koria jota on enemmälti kuin johtoa
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m.van simpukka se malli mitä on volvoihin laitettu | cvy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.03.2008 22:40 |