![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Hommasin 2kpl SD33T koneita, mutta...Kummatkin ostin rikkinäisenä. Toisen purin tänään ihan atomeiksi, turbo oli rikki ja runkolaakerit, pienet naarmut on runkolaakerien pesissä. Onko lohko käyttö kelvoton? mielestäni laakerit pysyisivät pesissään mutta tuleekohan silti mitenkö löysä... Toista konetta en oo vielä aukassu, mutta siinä on ehkä sama vika Nii eli kysymys on että onko lohko käyttökelvoton noiden naarmujen takia? jos vaan saan pysymään laakerit paikoillaan edit. aika jännä että on vain 4 runkolaakeria? männissä luki sd22 eli tuossa kysymys jollekin joka joskus kysyi tuota asiaa, että siis nissan pick-up 2.2 kiisselissä on samat männät ku sd33 koneessa Edited by - VonLeka on 10/06/2006 17:48:11 Edited by - VonLeka on 10/06/2006 17:50:09
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|||
|
|||
![]()
Eikai ne pienet naarmut haitanne, jos eivät oo kulahtaneet väljiks.
-- Välihin on aivan virkistävää hairahtua tuntemattomille poluulle! |
|
||||
|
||||
![]()
Kerroppa mulle että mistä nuita turpo koneita sulle niin paljon siunaantuu*????
jos eilen möit 2 moottoria ja tänään ostit 2 moottoria? kerro että mistä minä löytäisin edes turpon vauhtipyörän..??? sama konehhan se sd2.2 on mitä 3.3sd ja sd3.3t, vain lyhyempi. millo se MAASTO alakaa? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Patroleitahan on tehty helvetisti. Nykypäivänä ne on niin lahoja että kone on vain jäljellä (ja sekin on tod.näk. rikki). Mä ostin 2 Patrolia, toisessa oli turbo kone ja toisessa vapari. Tuo mikä oli vapari niin siihen oli vaihdettu vapari kun turbo kone oli rikki. Sain mukaan kokonaisen rikkinäisen turbo koneen ja toisen turbo koneen osina. Eli tuosta sain 2 turbo konetta. Ja suurin osa Patrolin (turbo) omistajista ei omista internettiä, ihan paikallis lehdistä löytää aina joskus ilmoituksia, kuten mä löysin. Tuuria toki oli pelissä. Parhaimmillaan omistin yhtä aikaa 5 turbo konetta (yksi kiinni autossa ja loput irtonaisena), tällä hetkelläkin pihassa on nuo kaikki koneet, 2 möin veljelle ja itse omistan 3 konetta, yksi on siviili autossa, toinen on vielä trailerissa ja kolmas on osina, josta valikoin parhaat osat ja loput työnnän kuusen alle. Antakaa mulle aikaa parit viikot niin pistän osia edullisesti myyntiin. Rakennan yhden (kiihdytys) kisa turbo koneen, yhden jätän varakoneeksi ja loput myyntiin, osina tai kokonaisia. Ja nuo koneet mitkä pistän myyntiin niin eivät ole kokonaisuudeltaan HYVIÄ, joitain hyviä osia on toki mutta kaikki eivät ole. Olen pienessä maistissa ja en oikein kirjoita selvästi mutta. Toivottavasti ymmärsit(te). Mutta toinperään, noita Patroleita on todella paljon jossain liiterin nurkissa osina tai pellonlaidalla mätänemässä, mutta niiden omistajat eivät käytä internettiä koska asuvat niin korvessa, ilmoittavat vain paikallislehdissä yms. Eli näin äkkisiltään mietittynä tekisin tämmöisen yhtälön: 1kpl Turbo Patrol = mun siviiliauto 1kpl vapari Patrol = kisapeli 1kpl turbo kone varakoneeksi eli 2-3 turbo koneen osat tulevat jossain vaiheessa myyntiin. toisessa on ainakin lohko paskana ja kaikissa on turbot rikki. yhdessä on vauhtipyörän hampaat vähän kuluneet, mutta en tiedä missä on raja että mikä on huono. mutta kunhan selviän ryypyiltäni ja saan purettua/kasattua noita koneita niin pistän tänne myyntiin. Ja toin perään edullisesti. Tarkoitus ei ole rahastaa koska itsekin olen saanut osat edullisesti, tyyliin 100e kokonainen kone olen itse maksanut Malttia edit. ens viikolla pitäs vielä hakee Patrolin runko, sisustan osia ja kaikkee muuta pientä härpäkettä mm. ovia yms. Taitaa minusta tulla ns. Patrol-Man. Patrol sen takia ku ei ole varaa ostaa Land Cruiseria ja kun omistaa ikivanhan 'datsunin' niin täytyy olla paljon varaosia. Edited by - VonLeka on 10/06/2006 21:06:52 Edited by - VonLeka on 10/06/2006 21:07:49 |
|
|||
|
|||
![]()
jos oikein ymmärsin niin sd22 on samat männät ku sd33. vai?
range rover vm.75 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja jos uusia mäntiä tarviit ja englanti taittuu niin lähetä mailia suoraan japaniin, itse tilasin urvaniin mäntäsarjan, sain kaupan päälle toisen mäntäsarjan samoilla kuluilla. yksi mäntäsarja renkaineen ja rahti kuluineen oli puolet halvempi suoraan japanista tilattuna (td25 koneeseen) kuin Suomesta ostettuna. nyt en muista liikkeen nimeä ku aikaa on melkein 2 vuotta. Sain siis niinku 2 mäntäsarjaa yhden hinnalla ja puolet halvemmalla ku Suomesta ostettuna haitta puoli oli että meni melkein 2kk ku sain männät Edited by - VonLeka on 10/06/2006 22:18:34 Edited by - VonLeka on 10/06/2006 22:19:51 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Nissan Patrol 3.3 Turbo Diesel 4x4 '87 ja '89. Aina pitää olla väh. 2 Patrolia- |
|
|||
|
|||
![]()
Naarmut on sellaisia että on montulla?
Miten niihin pohjiin on tullut naarmuja? Onko laakeri päässyt pyörähtämään jos niin pistä laakeri pukit kiinni ja mittaa mikrolla reikä onko enään pyöreä! Jos "reunat" noussut ylös niin tietysti pitää hioa varovasti tasoon. Eikös niissä laakereissa ole sitä pikku "lovea" joka pitää sen paikallaa? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Puhtain asein puhtaan asian puolesta |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
mut yleensä jos on naarmu ni on monttu? mitkä reunat? laakerit ovat varmasti pyörähtäneet kyllä. en osaa nyt sano onko lovea.. mut pitää tutkailla... toivottavasti saan koneen edullisesti kuntoo ja ei tarvii teetättää mitään special alikoko laakereita.. lähen käymään nyt terassilla ja russailen noita nokilekoja huomenissa.. Edited by - VonLeka on 10/06/2006 22:36:16 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:metallintyöstö koneita | Matula | O/M/V Muut | 4 | 23.09.2007 20:55 |
Wanhoja koneita | Tapahtumat | 0 | 31.05.2007 21:51 | |
OT: hommasin sitten mikroauton pojalle!!! | wannabee | Chit-Chat | 2 | 24.03.2007 20:26 |
M: Chevyn 350 koneita 2kpl | S-V | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.01.2007 12:35 |
Patrollin hommasin... | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.04.2004 20:16 |