![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() blazerin ostoolis otteessa 38:sit ja alustaa korotettu 75 mm rungolta ylös ja 68 mmjousista mutta pitäiskö huomata jotain muutakin kuin korkee auto siinä on 33 alla ja silti se on näyttävä silmälle.......-Hemuli- Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo, pitäis ottaa järki käteen ja miettii onko siitä korkeesta autosta jotain hyötyä/iloa, vai onkse vaan niin "makeeta" ku oot muita ylempänä. Mettäkäytössä siit korkeudesta on se "hyöty" et kaatuu herkemmin ja korkeemmalta, mut jos katu-uskottavutta hakee niin sit pitää korottaa vähän lisää.
G500, joululahjalistalla SUZUKI sj410 V12 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
olet oikeassa niinhän se menee kun oikein mietin ja pähkäilin.....-Hemuli-
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hei.. Älä nyt perkule masennu.. Ainaski mun mielestä ois kivaa olla päätä korkeemmalla muita.. Siis muitakin kun henkilöautokuskeja.. Jängässäkin!! Ei, totta on, että järkee pittää käyttää, mutta vapaa-aikana saa olla hullu ja hurja, niin jaksaa sitten virallisissa töissä olla "järkevä"..
Jos tommonen rassi tiedossa ja hinta ja tekniikka kohillaan ja vielä jotain kivaa keksit värkillä touhuta, niin osta ihmeessä. Kaikkien meidän tavoitteena kuitenkin on päässä isokenkäisiksi ja mahdollisimman korkeeseen asemaan.. ![]() Eespäin ja vinssillä loput.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
mikäköhän tommosen 6.2:sen dieselin kipuna on kun sen tyhjäkäynti vaeltelee kokoajan onko se jo parhaat päivänsä nähny.........vieläkin korotusten huumassa............
Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sen ku kertoiski joku joka tietäis eikä vain olettais tietävänsä...Ei se kuiten mitään vaarallista ole,lähes kaikki kuuskakkoset on tyhjäkäynnillä hiukka hersyileviä..kai niillä on menohaluja...Pohjimmiltaan mä veikkaisin alustavan vian löytyvän Rosamasterin sisuksista...Olisko jakaja pumpun vetolevyn vaimentimet murentunnu,viisseiskoissa ja DX:sissä
se oli aika yleinen vika. -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! Edited by - G280E on 22/12/2003 10:32:50 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Viisseiska ny oli muutenkin riisselinä kestävyytensä puolesta letukan pohjanoteeraus.
"Kyllä se siitä menee..." |
#8
|
|||
|
|||
![]()
juu niinhän se olis siihen ei paljon kannata käsiään sotkea....
Note! This message was posted anonymously! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ei se kuuskakkonen oikein paljoa lujempi ole,aikoinaan ku oli toi jenkkitälli päällä,kävin hakeen jostain j-kylän liepeiltä 5.7 DX:n lohkon ja muistan valitelleeni sen heikkoutta,ni kaveri talutti mut hallin taa jossa oli melko röykkiö jenkkidieselien lohkoja,kertoi lohkoista 70%olevan 6.2:sten lohkoja.Ne ei sit kestä itse lohkoista,ne halkeilee.Noi viisseiskat mitä mullakin on ollu(DX:ät)on takuulla kaikki ollu väh.puolmiljoonaa menneitä ja vielä vain meni...kunnes sit joku saatto olla menemättä.Kyllä niiläkin vaan melkoisia kilometrimääriä siirtyy paikasta toiseen...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Make o- Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
nonni ja sitte se kuntoon ja jotain muuta pientä ni niin se homma etenee.......juu paha juttu kun jää pitkäks aikaa miettiin kannattaako hommata jotain niin kerkee jo järkikin sanoon ettei semmosella mitään tee.....==)))
Note! This message was posted anonymously! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Miten hinta,kunto ja vuosimalli näin muuten...?
Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
aikalailla ruosteettoman näköinen tietysti huonosti maalattu,suht siisti sisältä,-83,hinta-laatu suhde on venyvä käsite 5500 se siittä pyysi eikä oikein ollut halukas laskemaan hintaa kovasta yrityksestä huolimatta....=).....tietysti siinä kaikenlaista pientä vikaa on muutenkin kuten valokatkaisija rikki,kuskin lasin nostin,nii ja ilmastointi ei noissa vissiin pelaa oikeastaan missään vehkeessä enään........semmonen peli....
Note! This message was posted anonymously! |
#14
|
|||
|
|||
![]()
tästä se ny sit alkaa....
|
#15
|
||||
|
||||
![]()
oliko riisseli vai bensa?Jos on diesed ja paku auto on halpa,mikäli taas bensa ja henk.auto,ni soon ihan käypä hinta sillonki.Tollasia ne pyytelee näistä,on tietysti poikkeuksia ja poikkeuksellisen huonoja yksilöitäkin joita saa kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#17
|
|||
|
|||
![]()
juu on riiseli paku ja halpa on tieteski mutta kun sattuu köyhänä väärään paikkaan oikeaan aikaan niin pitäs aina hiukan tinkiä...
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
Ei muuta ku ny pankkiin tai maksuaikaa tai lupaat luoda lumet äijän potailta tai jotain vaihdossa....mielikuvitusta peliin humu...
Aforismi: Ihminen ei niinkään kadu tekemisiään kuin tekemättä jättämisiään.... -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#19
|
|||
|
|||
![]()
juu olisin antanu sille pari patrollia hyndain venetrailerin ja moottori pyörän mutta mikään ei kelvannu ihme sälli.....
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
Toi on plussaa . et on leimattu 38" renkaille, nykyään se ei tietääkseni onnistu .Sit toi 6.2 dieseli on ihan hyvä kone , se tyhjäkäynnin vaeltelun korjaus ei ole ongelma , pitäs olla ihan pikkuvika . Voi tulla yllättäviä ruostevikoja esiin jotka ei päällepäin näy , pitäs purkaa verhoiluja ( jalkatilat takapenkin sivuilla , jalkatilat edessä reunoilta) , on vaan otettava koko plyyssimatto veks , omasta jätin peltitöiden jälkeen pelkälle pellille ei pidä sen ihmeemmin meteliä sisälle ja helpompi pestä , pysyy myös kuivana eikä siten edistä ruosteen raiskaamista.Jos helmat on mädät , kannattaa poistaa kokonaan ja laittaa tilalle profiilia esim: 100X50X3.Hinta on mielestäni kyllä vähän yläkanttiin,mutta jos jotain haluaa niin onhan siitä oltava valmis maksamaan , muuten joutuu olemaan ilman ja sitten ei o kivaa .Ryöstäyty kirjottelu käsistä tulikohan tässä edes mitään uutta .
|
#21
|
|||
|
|||
![]()
Mites kävi? Ostitko Blazen?
Note! This message was posted anonymously! |
#22
|
|||
|
|||
![]()
ei sitä nytte sovi ruveta hosumaaan auton oston kanssa kun myyjä pitää ensin väsyttää
metsään mennään asiassa kuin asiassa |
#23
|
|||
|
|||
![]()
"G280E" Puhut paljon mutta sitä itteään(Pask**). 6.2 on luja kone ja 350D ja DX kestää myös jos huoltaa! Mulla ei ole yksikään 6.2 diesel kone vaeltanut yhtään tyhjäkäynnillä, eli jos sitä tekee niin pumppu on pois säädöistä tai hajoamassa!
Ja "Mörkö", 350D/DX ei ollut letukan vaan OLDSMOBILEN kone... Nim. Blazer 4x4 -81. Kyllä kaikki moottorit hajoaa jos väärin koneistaa tai ei huolla.. ![]() Note! This message was posted anonymously! |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Miks ei asioista puhuta...niiden oikeilla nimillä...Vai että paskaa puhelen,kuule vanhalla on jo tiedostoissa ,lokeroissa kokemus ,Jokunen silmin nähty ja koettu tilanne näistä em. molemmista mallisarjan moottoreista.Tuonne kun lähdetään koekuunteleen kuuskakkosia patoja ni väitän että vähintään 80%niistä örveltää tyhjäkäynnillä sille tosi asialle et sinäkään pa"":n(en löytäny noita hienoja tähtiä mistään joten korvasin ne noilla tyhmän näköisillä heittomerkeillä,sory) kanssa mahda mitään,kun sanot että jos sitä tekee ni pumppu on pois säädöistä tai hajoamassa,ni sillon 80%:ssa näistä on juuri näin käymässä,eli missä kohdin mä puhuin juuri sitä itteänsä???Siksi toisekseen et taida noiden pumppujen sielun elämästä tietää kovinkaan paljon,jos nyt en minäkään,mutta pumpussa itsessään vikaa ei voi olla jos tyhjäkäynti vaeltaa,päin vastoin pumppu toimii moitteetta mutta jos ja kun pumpun käytettävän akselin ja kayttävän akselin välissä on mm.ennakon säätäjä ja värinän vaimennin ja näistä elementeitä jokin ei toimi oikein eli toiminta on ns.välyksellinen ni kuormittamattomana tai oikeastaan pienillä kierroksilla pumpun kierrokset eivät pysy vakiona vaan ne heittelee ja pumppu kun seuraa niitä kierroksia mitä käytettävä akseli sille tarjoaa niin se aiheuttaa kierroksien vaeltamista koskapa akselin pyörintä nopeuskin vaeltaa.
Näin olen aikoinaan asiaa hieman sivusta seuranneena ymmärtänyt näistä laitteista.En myöskään väittänyt 6.2:n olevan 5.7:aa heikompi,vaan välitin tietoa mitä minulle on välitetty.Tyhjäkäynnin vaeltelu ei vielä ratkaise paremmuutta näiden moottoreiden välillä,mut ei se muuta sitä tosiasiaakaan et näissä sitä vikaa voidaan kyllä hyvällä syyllä kutsua sen omimmaksi ulkoiseksi korvin havaittavaksi tyyppiviaksi. Montako 6.2:lla moottorilla olevaa ajokkia omistat/olet omistanut?kerro se lukema vaikkapa 10000 ja vieläkään et ole lähelläkään sitä lukemaa mikä antaa sinulle vastauksen siitä kuinka monta 6.2:lla moottorilla olevaa ajokkia teillämme vaeltaa... Toden sanoakseni vastaani ei ole tullu montaakaan sellaista missä tyhjäkäynti ei jotenkin hersyilisi,on niitä jokunen tullu kuunneltua. Jos väärin koneistaa...Taidat tarkoittaa paremminkin et jos jättää jotain tekemättä,eli nämä kyseiset laitteet kun on joka remontin yhteydessä muistettava aarporata et saataisiin runkolinja takaisin entisiin mittoihin,on sitä kuules mietitty joskus et mikä vittu täs maksaa ku kaikki on tehty,mut jo vain viimeistään kun kolmatta runkolaakeripukkia vedetään kiinni ni kone on jumissa... Harvoin jos koskaan muissa moottoreissa lohko venyy tälleen ku näis molemmissa edellämainituissa jenkkidieseleissä,mikähän siinäki on...se kestävyys varmaan... Jenkeillä on kyllä hyväkin diesel moottori mut se alkaakin kirjaimella C... No ni hyvät uudet vuodet sinullekkin,oli kyl ihan hyvä reply asiaan,jatkettaan samaan malliin,ni kyl nää asiat tästä selviää,..jos ei sulle ni sit mulle ![]() -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mb 300 osto??? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.02.2008 10:59 |
Trooperin osto | muggo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.08.2006 08:10 |
osto ilmoitus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.02.2005 08:38 | |
Blazerin osto? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.01.2004 10:04 | |
90-> Corveten osto | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 13.05.2003 11:26 |