Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.12.2003, 18:13
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.036
Perusasetus

automaatti+jakoaski


olis tiedossa 307ja th700 aski ja ajattelin hommata ne bj:hin. Vai kannattaisko hommata suoraan jonku nelivedon laatikko ja jakovaihteisto , ennenku sorvailee holkkeja/sovitepaloja bj:n tai hj:n jakolootalle.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.12.2003, 08:58
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.036
Perusasetus

olisiko ehdoituksia??

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.12.2003, 15:36
TimJus:n Avatar
TimJus TimJus ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.444
Perusasetus

hyvä ehdotus. älä hommaa sita 307 mosaa etsi ennemmin letukan 305 ja siihen joku loota.

"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.12.2003, 17:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
hyvä ehdotus. älä hommaa sita 307 mosaa etsi ennemmin letukan 305 ja siihen joku loota.

"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
Mutta jos se on Chevyn 307 niin sit kannattaa, jos hakee kierros mosaa. Tossa ku on sama isku, ku corveteissa ja camaroissa (oli varmaan muitaki malleja) aikoinaan olleissa 327cid pannuissa. Mutta jos toi on Oldsin 307, niin ÄLÄ OSTA!!!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.12.2003, 17:40
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

SIIS TOI VIESTI OLI MUN KIRJOOTTAMA

T:Jare

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
hyvä ehdotus. älä hommaa sita 307 mosaa etsi ennemmin letukan 305 ja siihen joku loota.

"I lowered my SUZUKI cause fat YOTA b!tches can't climb"
Mutta jos se on Chevyn 307 niin sit kannattaa, jos hakee kierros mosaa. Tossa ku on sama isku, ku corveteissa ja camaroissa (oli varmaan muitaki malleja) aikoinaan olleissa 327cid pannuissa. Mutta jos toi on Oldsin 307, niin ÄLÄ OSTA!!!

Note! This message was posted anonymously!
Formula Off Road Kicks Ass
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.12.2003, 08:48
tare:n Avatar
tare tare ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.036
Perusasetus

jos siihen nyt laittaa sen letukan 305:sen (sillähän se pitäis saada leimaan), niin mikäs laatikko siihen olis hyvä laittaa??

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2003, 11:19
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.323
Perusasetus

Tosta osotteesta pitäis löytyä aika paljon tietoa...

http://www.chevy-camaro.com/chevy-ca...s.asp?group=10

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.12.2003, 11:27
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 3.323
Perusasetus

Niin ja laatikoksi th 350 tai 400....vai mitä.. eiks ne kestä offi käytös aika hyvin..?

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.12.2003, 16:36
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
jos siihen nyt laittaa sen letukan 305:sen (sillähän se pitäis saada leimaan), niin mikäs laatikko siihen olis hyvä laittaa??
No se on vähän maku asia ja sit se, että missä sitä käyttää. Jos ajelee maantiellä, niin miettisin kyllä 700 lootaa. Mutta jos ei pitkiä matkoja maantiellä, niin 350 on helpompi mahduttaa, ku se on lyhyempi. Oma jakolaatikko vai joku muu.... hmmm jenkkien jakolodjuissa taitaa useimmissa tulla ongelmaks, että takakardaani lähtee keskeltä ja pirun ylhäältä, eli silloin bertan lyhyt takajordaani joutuu aikas mutkille....suattaap olla ettei toimi kunnolla lainkaan.

Noita th350 ja jojotan jakolodju yhdistelmiähän on suomessaki rakenneltu, eli eiköhän joku siinä osaa neuvoa.



Formula Off Road Kicks Ass
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.12.2003, 16:50
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Noita th350 ja jojotan jakolodju yhdistelmiähän on suomessaki rakenneltu, eli eiköhän joku siinä osaa neuvoa.



Formula Off Road Kicks Ass
Meillä olis iskemätön Toyotan (HDJ80L) jakolaatikko, uusi, ei koskaan kiinni ollut, hyllyssä. Jos ketään kiinnostaa??

Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac RULES THE WAY!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M TF-727 automaatti+jakoaski ns väärällä puolella PIRSSI O/M/V Muut 1 30.08.2005 20:52
M: Suzuki sj 410 jakoaski Ykä O/M/V Muut 2 30.08.2005 06:23
M:jakoaski+penkit O/M/V Muut 0 08.09.2003 12:45
O:hj:n jakoaski toizukenzu O/M/V Muut 0 02.09.2003 17:20
O:FJ:n jakoaski toizukenzu O/M/V Muut 0 30.08.2003 16:55


Sivu luotu: 06:55 (GMT +2).