![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Logot väärässä ajassa!Mitä mieltä ootte, kun C4:sen omistajalla on merkkeinä C5 logot kaikkialla, siis oikein kromiset? En tiedä oikein, miten ajatella asiaa. Jos se tykkää C5 logoista, niin on kai se ok. Vastaavasti jollakin C4:sen omistajalla on varhaisempien generaatioiden logoja. Onko jollakin muita logoja kuin oman kautensa merkkejä? Tää ei varmaan oo sama asia kuin ferrarin merkki fiat 127ssa. Nim. logot kohdallaan Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hieman sekavalta kuulostava viesti.. En oikeen ymmärrä kysymyksen pointtia. Saisiko vähän tarkennusta mistä logoista ja merkeistä on kysymys ja missä niiden pitäisi olla. ja ei kannata vetää herneitä hengityselimiin kysymyksistäni
![]() - I'm not driving fast, I'm flying low! - - Corvette '84 |
|
|||
|
|||
![]()
No kai se on jokaisen asia. Itse en kyl mielellään käyttäis ku C4:sen logoja, ku autokin on C4, mutta kai se on jokaisen oma asia mitä laittaa. Itse kuitenkin "valitettavasti" jouduin hommaamaan C5 logolla varustetun takin (kun C4 logolla ei ollut sillon tarjolla). Mutta tarkoititko nimetön autossa käytettäviä eri kauden merkkejä? (en ole ikinä nähnyt)
|
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä ihan ok, samoin kuin muiden osien esim vanteiden lainailu eri sukupolven Vettestä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Olen samaa mieltä tomi72 kanssa et kyllähän niitä voi yhdistellä koska kaikki ovat vettejä eli niitä ainoita oikeita=)
Itse ehkä kuitenkin katsoisin jos vaikka oman C4:sen logot menisin muuttamaan että vaihtaisin kaikki kerralla. Eli ettei ole sitä sun tätä=) Loppujen lopuksi logojen mallimerkityksen tietää vain jos oikeasti veten tuntee. Eli ulkopuolisesta ihan sama kuhan näyttää hyvältä,eikös? T:Mika -The Heartbeat of my Corvette is winning- |
|
|||
|
|||
![]()
En ole nähnyt ainoatakaan C4:sta, jossa olisi C5 logot.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sopiiko C5 logo suoraan C4sen tilalle? Tykkään C5 logoista. Vielä kun saisi C5 uppgrade jarrut autoonsa. Näin Hesas sen viininpunaisen C5 autonäyttelys - oli näyttelyn nätimpiä, mut vähän liian pyöreä (ei tunnusomainen) ja sisusta oli tosi laimea, kuin Golf.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Makuasia sanoi koirakin aikoinaan... Jos joku haluaa omaansa toisen sukupolven merkit laittaa niin mikäs siinä. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa, olen samoilla linjoilla Tomi72:n kanssa. Onhan noita vanteiden ja jarrujen lisäksi vaihdettu moottoreita, penkkejä, akselistoja jne... Tosin muuten museokuntoisessa autossa uudet merkit ehkä hieman sattuvat silmään, siis omaani...
--------------------------- http://www.finnshark.com -Corvette Registry of Finland- |
|
|||
|
|||
![]()
Samaa mieltä, maku asia. Oma kantani on, että niitä vakio kuosissa ja väreissä olevia Vettejä C4 on ihan tylsistymiseen asti.Ovat vakio kuntoisina (maalaus ja vanteet ym..) aika vaatimattoman näköisiä. Menevät melkein samaan kastiin veljiensä camaroiden kanssa katukuvassa. Ei jaksa kääntää päätä. Siksi omanikin on viilailtu enemmän huomiota herättäväksi ulkoasultaan. (maalaus,vanteet, penkit,ym...)Mutta kauneus on katsojan silmässä sanotaan.
|
|||
|
|||
![]()
Vakio-Vettet murhaa myös mut. Niin pirun samanlaisia, ettei melkeimpä erota muista 80-luvun sporttipirseistä, supra, celica ja 2/300zx. Vakio-Vettet C3-5 on kyllä puuduttavia. Joku vielä empii logojenkin vaihtamistakin! Vaihtakaa reippaasti vapaalle. Todella hienoja autoja löytyy kyllä meiltäkin.