Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.04.2006, 17:05
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

Mahalaukun suurennus(leikkaus)

No laihduttajathan käy pienennysleikkauksessa. Ite tarttisin vissiin suurennusaleikkausta, ongelma on nimittäin seuraavanlainen.

Olen 22 vutoias mies(100 KG / 183-4 cm). Haluaisin syldä kamalasti, mutta en voi syöldä kovin paljoa, koska en yksinkertaisesti jaksa. Tai siis suu jaksaa, mutta maha tuntuu halkeavan. Eli mites teillä muilla? Toi kaljanjuonti kans venyttää mahaa, pitäis olal isompi maha. Tai siis on se iso, mutta eipä silti tunnu mahrtuvan tarpeeks tavaraa hedonisatisia toio,.

Niin, että .. anteeksa nyt katkes ajatus.

Mutta Q itenkin.

Mä rakastan syömistä. Tiiäöättekö mitä on jännä juttu? No se, että vielä about vuos sittewn halusin laihtua, koska aattelin että ei kukaan nainen tykkää kaljamahasesta miehestä. Mutta sitten koin valaistuksen. En haluakaan sellasta naista joka arvottaa miehen ulkonäön perusteella. Ja tykkään syldä ja juoda olutta, REILUSTI. Eikä siinä oo mielestäöni mitään pahaa, niinhän kuninkaatkin ernne banhaan teki. 30 litraa kaljaa juotiin päivässä ja syötiin koko ajan, välillä käytiin byyttaamassa, että mahtu taas lisää staffii pötsiin.- Niin se oli. Ja enhän voi olla liian lihava, jos en jaksa syldä niin paljon kun haluaisin. Sit kans ois kiva käyä siellä pitseriassa jossa on sellanen metri kertaa metri pitsa, että jos jaksaa sn syldä niin saa ilmaseks. Mikä opitseria se olikaan. Jaksaako kukaan oikeesti syyä sellasta? Varmaan jaksaa, jo käy välillä' byyttaamassa ja vetää spiidiä. Jas olutta päälle. Jeah menee paljon homaria ja muita mausteita.

Sori, ajatusd katkes. Mulla pätkii tosi pahasti. Melkein aina on hirveeswti asiaa minkä haluan saada olustoettua, ja pakostikin yleensö matksan varrella jotain unohtuu. no, sellasta se neron elämä on...

sori pienissään olen

Heavy Fucking Metal

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Renkaan leikkaus cruiseri Tekniikka & Jutustelu 71 03.04.2021 14:13
tsl leikkaus Jani E Tekniikka & Jutustelu 5 10.04.2008 16:42
Freelanderin renkaiden suurennus TaHo Chit-Chat 4 07.09.2007 09:49
Peltivanteiden keskireiän suurennus - miten? Tekniikka & Jutustelu 4 11.09.2006 05:16
leikkaus bono Jokes 0 24.11.2002 15:08

Sivu luotu: 20:09 (GMT +2).