Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu Lue Mikk0n tempauksista

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2006, 15:25
mikk0 mikk0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Out of this World.
Viestit: 271
Perusasetus

Who is my daddy?


Kasvavalla pojalla on tyypillisesti jonkinlainen visio avioliitosta, joka sitten saattaa osoittautua vääräksi. Minun kohdallani kuvitelmat kävivät kuitenkin pelottavan toteen. Kuvittelin, että vaimo on nuori, kaunis ja hoitaa kaikki kodin asiat. Näihin asioihin kuuluu ruuanlaitto, pyykkienpeseminen ja yleinen huushollin ylläpitäminen. Vaimo voi toki käydä päivällä jumpalla ja jossain kurssilla, mutta mitään muuta älykästä hänen elämään ei tarvitse sisältyä. Kun tulen kotiin on ruoka valmiina, voin unohtaa heti raskaat työhuolet ja nauttia omasta kodista. Eihän tämä kuulosta mitenkään epätodelliselta?

Jäin vuoden vaihteessa työttömäksi ja muutimme tammikuun lopulla uuteen asuntoon, ensimmäistä kertaa virallisesti yhteen. Yhtenä päivänä kokkaillessa ruokaa tajusin asioiden todellisen laidan. Koska minulla ei ollut päivisin tekemistä, pesin pyykit ja laitoin ruuat valmiiksi. Kävin tietty päiväsaikaan salillakin, koska siellä on silloin väljempää. Kävin vielä silloin jatkokoulutuskurssiakin pari kertaa viikossa. Minusta oli tullut tuo kuvitelmieni nuori vaimo!



Aluksi olin tietty hämilläni ja koin jopa itseni vähemmän mieheksi. Mutta sitten tajusin, että kuinka moni voi sanoa elävänsä fantasia elämäänsä. Ei kai se haittaa etten saakkaan olla se perinteinen miehisempi osapuoli?!?

Varsinkin muuton jälkeen kun järjestelin päiväsaikaan tavaroita on tapahtunut todellissia roolivaihdoksia:

Vaimo: "Missä ne mun housut on?"
Minä: "Katso sieltä kaapista."

Minä: "Voisitko laittaa noi sukat tonne missä noi toisetkin likaset on."
Minä: "Älä nyt jätä sitä siihen, just sain sen kohdan raivattua."
Minä: "Katoppa nyt, oon järjestäny nää niin että nää menee tonne ja noi menee tänne..."

Ruuan jälkeen vaimo yleensä lösähtää sohvalle rankan paivän päätteeksi. Minä tietysti koitan saada huomiota myös itselleni.
Minä: "Huomasitko edes kuinka hienoo ruokaa olin meille laittanu?"
Minä: "No, oliko rankka päivä."
Minä: "Etkö sää vois jutella mulle?"
Vaimo: "Anna mää nyt hetken levähdän, mee laittaan vaikka noi kattilat pesuun!"

Illalla kun vaimo koittaa lähennellä joudun sanomaan: "Älä nyt viitti, mun pitää miettiä mitä ostan kaupasta huomenna. Ei mulla nyt tee tollasta mieli." tai että "En mää oo niinkun joku kone joka pystyy vaaan napsahtaan kotiaskareista erotiikkaan."

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.04.2006, 13:52
Santeri Santeri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.07.02
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 358
Perusasetus

Hohooo!!!!!!!!!!!!!! Ei ole helppoa ei. Hyvä kuitenkin, että huomaat tämänkin asian.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:20 (GMT +2).