Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.03.2006, 15:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

-89 hard top Pajero


Tällästa olen hankkimassa ja olis pari kysymystä. Paljonko voi odottaa että 2,6 bensahärveli imee menovettä. Autolla on menty sellanen 250t, onko odotettavissa jotain tyyppivikoja kovin lähiaikoina. Vehkeestä on huoltokirja alusta alkaen ja se on käytetty 10 välein huollossa.

Kiitos.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.03.2006, 18:33
jansku:n Avatar
jansku jansku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.11.03
Sijainti: Ylöjärvi, Finland.
Viestit: 212
Perusasetus

Mun omia kokemuksia vastaavasta autosta mutta rättikatolla. Kesällä kiva avona, mutta oikeestaan mitään muuta hyvää siinä ei ollutkaan. Ainetta vie vähintään 15l/100km, kone muutenkin laiska tehoton kansivikainen pasuuna, kannattaa katsoa paisunta säiliöön onko öljyt ja vedet sekaisin. Vaihdelootat heikkoja. Lopputulos ei ikinä enää mitään vastaavaa mulle.

Paljon on vähän vai toisinpäin?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.03.2006, 20:48
rairai rairai ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.05
Sijainti: nykäskylä, .
Viestit: 137
Perusasetus

Ohjekirjan mukaan maantiellä 10L/100km ja kaupunnissa 16...Aika
lähelle mennee, mulla tosin on vasta sisään ajettu 68.000km ja muovi/rättikatolla mut sama vuosimalli.Kyl mää oon tykänny ajella...

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.03.2006, 11:16
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mulla oli tuommoinen noin 200tkm ajettuna, 31" pyörillä vei norjanreissulla 11.5-12 litraa satasella. Kaupungissa talvella huomattavasti enemmän. Mikäli auto on lasikuitukopalla, kannattaa tarkastaa onko katto ja takasivut kuinka paljon säröytyneet siis mikäli ympärivuotiseen käyttöön. Takaoven karmit murtuu ylänurkistaan jolloin katto alkaa heilua sivusuunnassa takaosastaan.

Muuten autosta ei kovin hyvä muistikuva jäänyt, moottori kulutti öljyä, simpukka ja jakolaatikko vuotivat, sekä jäähdytysnestettä hukkui hiukan johonkin. Saattoi olla huonolla pidolla ollut yksilö, mutta ruostetta ei juurikaan ollut lukuunottamatta kuskinpuolen takakaarta johonka laitettiin 30 cm korjauspalaa.

Palo maastureihin jäi, muttei pajeroon.

t.Hexi



Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.03.2006, 11:42
protoni protoni ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.11.05
Sijainti: Mikkeli, Finland.
Viestit: 28
Perusasetus

Olen ajanut 70000 kilometriä ilman suurempia ongelmia, huollattanut kerta vuoteen ja antanut kukkien kukkia. Pikkuvioista mainittakoon takaoven kahvan jumiutuminen ja nopeusmittarin spurtit kylmänä. Olen tykänny, kone ihan riittävä käyttötarkoitukseen nähden, 12-14 litraa nappaa kevyesti pedaalia heiluttamalla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
It's hard to be nokialainen Jani_202 Chit-Chat 23 10.12.2011 11:03
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M:Pajero -90 3.0 v6 kares O/M/V Ajoneuvot 5 15.11.2007 23:32
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
V: Pajero vm. -90 amis O/M/V Ajoneuvot 0 02.06.2005 17:10


Sivu luotu: 13:00 (GMT +2).